Administrativní pracovník/pracovnice zákaznického centra v Rudné u Prahy
ZEPTER INTERNATIONAL s.r.o.
K Vypichu 1119, Rudná
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
9. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Bydlíte v okolí Berouna a uvítal/a byste lokalitu pracoviště mimo Prahu? Hledáte práci v administrativě a je pro Vás důležité mít příjemné pracovní prostředí a kolektiv? Máte zkušenosti v denní komunikaci s klienty? Pokud ano, tak hledáme právě Vás.
Do zákaznického centra společnosti Zepter se sídlem v Rudné u Prahy hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník/pracovnice do oddělení kontaktu se zákazníky. Práce je vhodná i pro absolventy.
Co bude náplní práce:
- telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky
- aktualizace dat v interní databázi
- péče o portfólio zákazníků
- ostatní administrativa
- práce s osobními údaji zákazníků
- práci v interních systémech
- archivace dokladů
Co od Vás očekáváme:
- příjemnou komunikativní osobnost
- praxi jak v administrativě, tak v telefonickém kontaktu se zákázníky
- výbornou znalost českého jazyka
- organizační schopnosti
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- zapojení do týmové práce
- středoškolské vzdělání s maturitou (ekonomického směru výhodou)
- uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook)
- psaní všemi deseti
- praxe z call centra vítána
Co vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- pracovní úvazek – 38 hodin týdně (v pátek pracujeme o 2 hodiny méně)
- pracovní dobu od 7.30 do 16.00 hod., v pátek do 14.00 hod.
- zaškolení a pravidelné vzdělávání
- 5 sick days
- slevy na nákup zboží společnosti
- stravenkový paušál, věrnostní bonusy
- kartu MULTISPORT
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete požadavky, neváhejte a zašlete nám strukturovaný životopis.V případě, že budete vybrán/a, budeme Vás kontaktovat do týdne k osobnímu pohovoru.