Asistent/ka Operations

Jméno/Firma
Second Foundation a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
9. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Second Foundation je technologická společnost působící v energetickém sektoru. Jsme mladá firma se sídlem v Praze, která díky obchodování s elektřinou rychle vyrostla v mezinárodního hráče na poli moderní energetiky. Zaměřujeme se na výrobu z obnovitelných zdrojů, bateriová úložiště a flexibilní řízení produkce elektřiny. Působíme na 25 trzích od USA po Japonsko. S využitím vlastní inovativní technologie a pokročilých obchodních algoritmů maximalizujeme hodnotu obnovitelných zdrojů a podporujeme energetickou transformaci.

Jsi pečlivý/á, samostatný/á a láká tě svět energetiky? Do našeho Market Access týmu právě hledáme posilu na pozici Asistent/ka Operations. V této roli budeš podporovat klíčové provozní procesy a pomáhat nám udržovat kontakt s partnery, úřady a platformami, které zajišťují hladké fungování energetického trhu.

Co bude náplní tvojí práce?

  • Komunikace s externími partnery a institucemi (regulátory, provozovateli sítí, burzami) a podpora běžného provozu.
  • Budování a udržování dobrých vztahů s obchodními partnery – odpovídání na dotazy, řešení problémů a zajištění hladké spolupráce.
  • Práce s dokumentací – její správa, archivace a udržování v pořádku a aktuálnosti.
  • Zajištění běžné administrativní agendy – sdílení dokumentů, aktualizace firemních údajů nebo vyžádání dat.
  • Pomoc s přípravou jednodušších smluv a dokumentů, jako jsou například formuláře KYC (Know Your Customer).

Koho hledáme?

  • Máš VŠ vzdělání (nebo jsi student/ka posledního ročníku).
  • Máš zkušenost s administrativou nebo back-office prací (ideálně v technickém nebo regulovaném odvětví) – je to výhodou, ale ne podmínkou.
  • Práce s digitálními nástroji je ti blízká a rád/a se naučíš i nové systémy (například obchodní portály).
  • Máš smysl pro detail a dobré organizační schopnosti.
  • Domluvíš se anglicky – písemně i ústně.
  • Jsi samostatný/á, praktický/á a nebojíš se učit nové věci.

Co nabízíme?

  • Špičkovou kancelář v centru Prahy – Masaryčka.
  • Konkurenční platové ohodnocení s možností ročního bonusu.
  • 25 dní placené dovolené.
  • Firemní notebook a telefon.
  • Každodenní catering, obědy přímo v kanceláři. Ovoce a svačiny.
  • Tělocvična, fyzioterapeutka, masér, psychoterapie v kanceláři.
  • Multisport karta plně hrazená firmou.
  • Talent density: Budeš pracovat s těmi nejlepšími ve svém oboru.
  • Práce s dopadem na svět — realizujeme přechod energetiky na obnovitelné zdroje.