Operátor/ka HelpDesk (odborný referent - správce systému) – uživatelská podpora informační a komunikační techniky ÚVN
O pozici
Přijmeme nového kolegu/kolegyni na Oddělení informatiky.
Co vás na této pracovní pozici čeká?
zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat
doplňování nezbytných údajů pro řešitele
kategorizace požadavků/incidentů
řešení požadavků s definovanými postupy
řešení požadavků bez definovaných postupů – z přidělených oblastí
kontrola stavu řešení požadavků
zajištění dostupnosti služeb helpdesku IT
příjem požadavků/incidentů od žadatele (telefon, mail, HD aplikace)
Měl/a byste mít:
min. SŠ vzdělání s maturitou
mírně pokročilé znalosti HW/SW podmínkou
zkušenosti s poskytováním služeb v rámci back office
vstřícný přístup a dobré komunikační schopnosti
samostatnost, svědomitost a ochotu učit se novým věcem
Zaměstnanecké benefity:
práce v prestižním zdravotnickém zařízení vybaveném nejmodernějšími technologiemi
zázemí stabilní státní příspěvkové organizace MO
propracovaný adaptační proces pro nové kolegy pod vedením zkušeného školitele
bezpečné, moderní a nekuřácké pracovní prostředí
5 týdnů dovolené + 5 dnů dalšího pracovního volna navíc
systém Cafeteria e-Benefity
příspěvek na penzijní připojištění
karta MULTISPORT
mateřská školka Střešovanka
dotované stravování v zaměstnanecké jídelně
ubytování pro zaměstnance na Praze 6 (ubytovny Dědina a Ruzyně)
sleva 15 % v lékárně ÚVN a v prodejně zdravotnických potřeb
program podpory zdraví (široká škála sportovních i společenských akcí)
další služby (kosmetika, sauna, masáže, kavárna, prodejny potravin, Czech POINT a další)
podpora dalšího vzdělávání (prohlubování/zvyšování kvalifikace, certifikované kurzy, stáže, praxe apod.)