Performance marketing specialist

Jméno/Firma
ČistéDřevo s.r.o.
Pracoviště
Těšínská 1529, Šenov
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
6. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do týmu ČistéDřevo.cz hledáme nadšeného performance specialistu, který stejně jako my miluje výrobky ze dřeva. V minulosti jsme za svoji práci získali ocenění ShopRoku 2021, 2022 a 2023 chceme i nadále přinášet lidem radost a inspirativní dřevěné produkty pro každou příležitost.

ČistéDřevo.cz je pro nás víc, než jen práce - je to cesta jak přinést kousek přírody a krásu dřeva blíž k lidem. A právě ty můžeš hrát hlavní roli v našem marketingovém týmu, kde budeš mít šanci ovlivnit veškeré výkonnostní kampaně, podílet se na strategii a být hnacím motorem našeho růstu.

Snažíme se posilovat náš tým a reagovat tak na růst společnosti. Aby vše dokonale fungovalo, potřebujeme posílit pozici performance specialisty, který nám pomůže dostat dřevo a radost ještě k většímu množství zákazníků. Hledáme člověka, který si něčím takovým prošel a nebo má dost ambicí v této roli uspět. V roce 2024 chceme utržit více jak 100 mio CZK a do roku 2027 chceme dosáhnout tržeb více než 250 mio. Také chceme pokračovat v expanzi v rámci celé Evropy a pracovat na dalším zvyšování známosti značky.

Tvým úkolem bude spolu s týmem vytvářet a kontrolovat performance kampaně, které osloví naši cílovou skupinu napříč všemi kanály a různými trhy. Jedná se o jednu z klíčových pozic v marketingu a je zodpovědná za řízení rozpočtu v desítkách mio Kč.

Jak oba zakladatelé a kamarádi přemýšlí o projektu ČistéDřevo.cz si můžete přečíst nebo poslechnout na spoustě míst. Zajímavý rozhovor naleznete např. v časopisu Forbes zde : https://forbes.cz/kamaradi-ze-skolky-rozjeli-dreveny-byznys-z-garaze-dnes-v-nem-otoci-sto-milionu/


Co by měla být primárně náplň práce?

  • kompletní zodpovědnost za performance marketing na všech trzích
  • správa a optimalizace PPC kampaní v Google Ads, Bing Ads, Facebook Ads apod.
  • sledování a analyzování důležitých metrik (CTR, CR, AOV, CPC, ROAS)
  • úpravy textů, nabídek, rozpočtů a cílení pro co nejlepší výsledky
  • pravidelná kontrola kampaní, neustálá optimalizace
  • hledání cest k automatizaci pomocí Google Ads/App Script
  • průběžná analýza dat a jejich optimalizace
  • úzká spolupráce s marketingovým týmem
  • neustále optimalizace PPC strategie dle našich marketingových cílů
  • řízení případných externích partnerů, agentur atd.
  • srovnávače cen - kampaně, správné nastavení, spárovanost
  • kampaně v ProductAds, správa a kontrola feedů
  • remarketing (revize, rozvoj, kooperace, vyhodnocování)
  • sociální sítě (placené kanály, plánování, rozvoj, analytika, výsledky)
  • marketingové technologie, analytika a data
  • reporting, účast na poradách
  • osobní a znalostní rozvoj

Co od tebe očekáváme ?

  • PPC praxe min 2 roky s e-commerce kampaněmi
  • znalost a praxe s Sklik, Google Ads, Google Analytics 4, FCB Ads, Google Merchant Center, Google Looker Studio
  • analytické zkušenosti s nástroji jako Google Analytics
  • zkušenosti s nástroji pro průzkum klíčových slov
  • zájem o automatizaci a práci s daty
  • výhodou znalost Google Big Query, AI nástroje (OpenAI GPT apod.)
  • proaktivita, rozvoj, týmová práce
  • organizační a komunikační schopnosti

Co nabízíme?

  • zajímavé finanční ohodnocení a kvartální odměny
  • možnost práce na HPP, ale i na IČ
  • práce s rozpočtem v desítkách mio Kč
  • podílet se na zajímavém projektu s mezinárodním přesahem
  • získávat zajímavé zkušenosti a kontakty v rámci dalších projektů ze skupiny Astratex.cz, SportObchod.cz, Oveckarna.cz, Vuch.cz, Grizly.cz a další...
  • dostatečnou volnost v prosazování svých nápadů a záměrů
  • pracovní a časovou flexibilitu