Back office asistent/ka obchodního oddělení
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme internetový obchod s designovým nábytkem s dlouholetým působením na trhu. (www.designovynabytek.cz)
Naše společnost Vám zajistí stabilní zázemí, možnost kariérního růstu, férové jednání, moderní systém práce a mnoho dalších výhod!
Aktuálně hledáme do naše týmu kolegu/kolegyni na pozici Back office asistent/ka obchodního oddělení.
Jste komunikativní a umíte dotáhnout pečlivě věci do konce? Máte aktivní a odpovědný přístup k práci? Pak je možná právě pro Vás tato pozice zajímavá!
Náplň práce:
- Podpora obchodního oddělení
- Komunikace s velkoobchodními klienty
- Účast na obchodních schůzkách s našimi klienty
- Tvorba a evidence cenových nabídek
- Registrace nových velkoobchodních partnerů
- Organizace a řízení zakázek
- Kompletní zodpovědnost za svěřené projekty
- Dohled nad průběhem zakázky
- Komunikace s novými dodavateli
- Udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími dodavateli
- Administrativní správa externích showroomů
- Tvorba výkazů a interních tabulek
- Administrativní podpora výjezdu zaměstnanců do zahraničí
- Komunikace s kolegy ve firmě, předání požadavků na příslušná oddělení
- Práce s interními systémy
Očekává se od Vás:
- Vzdělání SŠ/VŠ
- Profesionální vystupování a reprezentace společnosti
- Výborné komunikační schopnosti
- Příjemný a srozumitelný projev po telefonu, kultivovaný písemný projev
- Velmi dobrá znalost anglického jazyka - minimálně B2 (znalost dalšího světového jazyka výhodou)
- Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
- Tah na branku a obchodní duch
- Uživatelská znalost práce na PC v prostředí Windows, MS office
- Efektivní rozvrhnutí vlastního času dle priorit, schopnost pracovat pod tlakem
- Ochota učit se novým věcem
- Schopnost pracovat samostatně ale i v týmu
- Požadujeme zkušenosti v oboru obchod
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní a silné společnosti na trhu
- Možnost vycestovat na obchodní veletrhy pro získání nových zkušeností
- Provize ze zakázek
- Firemní telefon
- Zajímavé bonusové ohodnocení za dobře odvedenou práci
- Zaškolení je samozřejmostí
- Příjemné a neformální pracovní prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Stravování z velké části hradí zaměstnavatel
- Naše produkty za nákupní cenu
- 1 hodina angličtiny týdně během pracovní doby
- 2 dny sickdays
- Masáže 1x do měsíce během pracovní doby
- Teambuildingové akce
- Možnost kariérního růstu
- Volno o víkendech a svátcích
- Dlouhodobá práce na HPP
Čeká na Vás parta fajn lidí a všichni víme, že skvělí kolegové jsou základ.
Zázemí našich kanceláří je úplně nové, vč. klimatizace, dva monitory a ergonomická křesla Herman Miller jsou samozřejmostí.
Nástup možný ihned!
Těšíme se na Váš životopis nejlépe s fotografií.
Sídlíme v Chotíkově (3 km od Plzně).