Back office asistent/ka obchodního oddělení

Jméno/Firma
life & furniture s.r.o.
Pracoviště
Břeňkova 2111/7, Plzeň
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
6. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme internetový obchod s designovým nábytkem s dlouholetým působením na trhu. (www.designovynabytek.cz)

Naše společnost Vám zajistí stabilní zázemí, možnost kariérního růstu, férové jednání, moderní systém práce a mnoho dalších výhod!

Aktuálně hledáme do naše týmu kolegu/kolegyni na pozici Back office asistent/ka obchodního oddělení.

Jste komunikativní a umíte dotáhnout pečlivě věci do konce? Máte aktivní a odpovědný přístup k práci? Pak je možná právě pro Vás tato pozice zajímavá!

Náplň práce:

  • Podpora obchodního oddělení
  • Komunikace s velkoobchodními klienty
  • Účast na obchodních schůzkách s našimi klienty
  • Tvorba a evidence cenových nabídek
  • Registrace nových velkoobchodních partnerů
  • Organizace a řízení zakázek
  • Kompletní zodpovědnost za svěřené projekty
  • Dohled nad průběhem zakázky
  • Komunikace s novými dodavateli
  • Udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími dodavateli
  • Administrativní správa externích showroomů
  • Tvorba výkazů a interních tabulek
  • Administrativní podpora výjezdu zaměstnanců do zahraničí
  • Komunikace s kolegy ve firmě, předání požadavků na příslušná oddělení
  • Práce s interními systémy

Očekává se od Vás:

  • Vzdělání SŠ/VŠ
  • Profesionální vystupování a reprezentace společnosti
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Příjemný a srozumitelný projev po telefonu, kultivovaný písemný projev
  • Velmi dobrá znalost anglického jazyka - minimálně B2 (znalost dalšího světového jazyka výhodou)
  • Zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
  • Tah na branku a obchodní duch
  • Uživatelská znalost práce na PC v prostředí Windows, MS office
  • Efektivní rozvrhnutí vlastního času dle priorit, schopnost pracovat pod tlakem
  • Ochota učit se novým věcem
  • Schopnost pracovat samostatně ale i v týmu
  • Požadujeme zkušenosti v oboru obchod

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní a silné společnosti na trhu
  • Možnost vycestovat na obchodní veletrhy pro získání nových zkušeností
  • Provize ze zakázek
  • Firemní telefon
  • Zajímavé bonusové ohodnocení za dobře odvedenou práci
  • Zaškolení je samozřejmostí
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Stravování z velké části hradí zaměstnavatel
  • Naše produkty za nákupní cenu
  • 1 hodina angličtiny týdně během pracovní doby
  • 2 dny sickdays
  • Masáže 1x do měsíce během pracovní doby
  • Teambuildingové akce
  • Možnost kariérního růstu
  • Volno o víkendech a svátcích
  • Dlouhodobá práce na HPP

Čeká na Vás parta fajn lidí a všichni víme, že skvělí kolegové jsou základ.
Zázemí našich kanceláří je úplně nové, vč. klimatizace, dva monitory a ergonomická křesla Herman Miller jsou samozřejmostí.


Nástup možný ihned!

Těšíme se na Váš životopis nejlépe s fotografií.

Sídlíme v Chotíkově (3 km od Plzně).