Servisní koordinátor/ka
CONTEG, spol. s r.o.
Štěrboholská 1404/104, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
7. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Máme rádi kvalitně odvedenou práci a ctíme hodnoty, které se vyznačují vzájemnou důvěrou k našim zaměstnancům i zákazníkům a profesionálním přístupem.
Co bude Vaším úkolem:
Na této pozici budete společně s nadřízeným zodpovědný/á za administrativní práce spojené s poskytováním autorizovaného servisu systémů TZB pro naše významné zákazníky v rámci České republiky.
Jaká bude Vaše pracovní náplň:
- administrativní podpora servisního oddělení
- organizaci práce servisních techniků
- práce spojené s fakturací
- tvorba cenových nabídek a poptávek, objednávky servisních oprav u externích partnerů, práce spojené s fakturací
- osobní, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, servisními techniky, servisními partnery a dodavateli
- přebírání projektů od realizačního týmu
- řešení reklamací
Co od Vás očekáváme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- pokročilou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a logické uvažování
- min. 2 letou praxi v administrativě
- dobré komunikační schopnosti
- pozitivní myšlení a snahu posouvat věci dopředu
- flexibilitu
- smysl pro týmovou spolupráci
- schopnost pracovat na více projektech najednou
- řidičský průkaz skupiny B
Co Vám nabízíme:
- prestižní zaměstnání se širokým portfoliem výrobků pro TZB
- motivující mzdové ohodnocení včetně variabilní složky mzdy a odměn
- po zkušební lhůtě smlouva na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu
- zaškolení a další možnosti profesního a osobnostního rozvoje
- mobilní telefon, notebook, služební automobil i pro soukromé účely
- 25 dnů dovolené, pravidelná školení, stravovací paušál, káva a nápoje na pracovišti, firemní akce, odměna za celoroční práci a další zajímavé benefity
- příjemné pracovní prostředí na Praze 10 a bezkonfliktní pracovní tým, který se na Vás už moc těší
Nástup možný ihned.