Asistentka/Recepční
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho vývojářského týmu hledáme přátelskou, spolehlivou a komunikativní asistentku/recepční. Nabízíme kvalifikovanou práci v příjemném prostředí. Líbit se u nás bude tomu, kdo má rád administrativu, vítá nestereotypní i rutinní úkoly a současně ho baví podporovat a organizovat firemní zázemí.
Co tě u nás čeká:
Pracovní náplň je zajímavá a různorodá – od běžné administrativní činnosti v recepci (uvítání občasných návštěv, vyřizování telefonních hovorů apod.), organizace schůzek, administrativní podpora jednotlivých týmů (teambuildingy, kontrola faktur), organizace vzdělávání a sportovních aktivit, až po zajištění kancelářských potřeb.
Místo výkonu práce je Praha.
Co očekáváme my od tebe:
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti.
- Pokročilá znalost anglického jazyka.
- Ovládání administrativních činností a práce s PC.
- Příjemné vystupování a smysl pro pořádek.
- Flexibilita a spolehlivost.
- Pečlivost, samostatnost a iniciativa.
- Pozice je vhodná i pro absolventy a uchazeče s krátkodobou praxí.
Co nabízíme:
- Stabilní práci v herní společnosti s více než 25letou historií, která zohledňuje rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.
- Pololetní, motivační a mimořádné odměny.
- Moderní kancelář vybavenou např. posilovnou, fyzioterapií, masážní místností nebo FUNzónou s kulečníkem, stolním fotbalem a ping-pongem.
- Přátelské pracovní prostředí;
- Nadstandartní benefity (cafeterie benefitů, příspěvek na stravu, výuka angličtiny, denně čerstvé ovoce a spoustu dalšího), možnost pracovat v mezinárodním prostředí cíleném na vzájemný respekt a profesionalitu.
- A navíc tě čeká 5 týdnů zasloužené dovolené a 3 dny zdravotního volna.
Pokud tě tato pozice zaujala a chceš se stát součástí týmu SCS Software, pošli nám svůj motivační dopis a životopis.