Vedoucí odboru kontroly MČ Praha 3

Jméno/Firma
Městská část Praha 3
Pracoviště
Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Státní zaměstnanci
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části

vyhlašuje dne 7. 10. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
 
vedoucí/vedoucího odboru kontroly
 
s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 12 (v rozmezí od 27 250,--Kč až 40 120,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s příplatkem za vedení ve výši 10 832,--Kč dle ustanovení § 124 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce; a možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán až do výše 37 170,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení)


Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání

požadovaná praxe: praxe ve veřejné správě, na vedoucí pozici min. 2 roky,

požadované znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, vyhlášky MF č. 416/2004 Sb., kterou se prování zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě,

další dovednosti, schopnosti: práce na PC, analytické myšlení, organizační a řídící schopnosti, výborné komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu.

Hlavní náplň práce
řídí a kontroluje odbor kontroly, provádí operační, revizní a hodnotící postupy při průběžné a následné kontrole v souladu s vyhláškou MF; provádí kontrolu oprávněnosti, hospodárnosti a efektivnosti vynaložených finančních prostředků; dodržení stanovených rozpočtů; přijímá žádosti, návrhy a stížnosti ve věcech veřejného nebo jiného společenského zájmu (petice), sestavuje a předkládá RMČ plán kontrol, atd.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, služební telefon, občasná práce z domova.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu,

jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

- splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích (osvědčení MVČR a čestné prohlášení).

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí odboru kontroly“

Nabídky zasílejte nejpozději do 25. 10. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Petra Nýčová, vedoucí oddělení personální práce a mezd

Telefon 222 116 235


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.