REFERENT/-KA SPRÁVY DANĚ, POPLATKU A JINÉHO OBDOBNÉHO PLNĚNÍ

Jméno/Firma
Město Velvary
Pracoviště
náměstí Krále Vladislava 1, Velvary
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Státní zaměstnanci
Vytvořeno
9. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Město Velvary, IČ: 00235105, se sídlem nám. Krále Vladislava 1, 273 24 Velvary, zastoupené tajemníkem městského úřadu, vyhlašuje podle ustanovení § 4, 6 a 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení pracovního místa

ADMINISTRATIVNÍ A SPISOVÝ PRACOVNÍK/PRACOVNICE, POKLADNÍ/-K, REFERENT/-KA SPRÁVY DANĚ, POPLATKU A JINÉHO OBDOBNÉHO PLNĚNÍ

Místo výkonu práce: Velvary

Sjednaný druh práce: administrativní a spisový pracovník(-ice), pokladní(-k), referent(-ka) správy daně, poplatku a jiného obdobného plnění na odboru hospodářsko-správním Městského úřadu Velvary

Platové zařazení: platová třída 8 podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, s tím, že platový stupeň bude stanoven podle délky započitatelné praxe (platové rozpětí je 21 530,-- Kč až 30 920,-- Kč), po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku

Datum nástupu: nejdříve od 1. 7. 2025, nejpozději od 1. 8. 2025

Charakteristika vykonávané práce: zajišťování chodu podatelny městského úřadu, včetně elektronické podatelny, pokladny městského úřadu, správa místních poplatků za obecní systém odpadového hospodářství, včetně vymáhání, správa místních poplatků ze psů, včetně vymáhání, pomáhá zajišťovat agendu odpadového hospodářství včetně systému MESOH.

Požadované předpoklady: občan České republiky nebo občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, plně svéprávný, bezúhonný, ovládající český jazyk.

Dále požadujeme:

· střední vzdělání s maturitní zkouškou;

· zvláštní odborná způsobilost při správě daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění výhodou (nutnost složit stanovenou ZOZ po přijetí)

· znalost právních předpisů v dané oblasti, zejména zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů;

· znalost práce na PC, zejména MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet (znalost práce s programem MUNIS výhodou);

· dobré komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, asertivní jednání, organizační schopnosti, spolehlivost, bezúhonnost, pečlivost;

· praxe ve veřejné správě výhodou.

Náležitosti přihlášky k účasti na výběrovém řízení:

· jméno, příjmení a titul zájemce, datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce, místo trvalého pobytu zájemce, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, kontaktní údaje zájemce, datum a podpis zájemce;

· životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností;

· výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (při podání lze uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o bezúhonosti);

· ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze uvedený doklad připojit v prosté kopii).

Zájemce předloží výpis z evidence Rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Doklady, obsahující osobní údaje, budou ihned po skončení výběrového řízení vráceny zájemci.

Lhůta pro podání přihlášky: 7. 5. 2025 do 11:00 hodin, na přihlášky podané po tomto datu nebude brán zřetel.

Místo a způsob podání přihlášky: písemnou přihlášku do výběrového řízení spolu s požadovanými doklady a přílohami je nutné doručit v zalepené obálce s označením „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ REFERENT SPRÁVY DANÍ – NEOTEVÍRAT“ osobně nebo zaslat poštou na adresu: Městský úřad Velvary, tajemník městského úřadu, náměstí Krále Vladislava 1, 273 24 Velvary.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.


Ing. Radek Moulis
tajemník městského úřadu