IT zákaznická podpora

Jméno/Firma
Single Case, s.r.o.
Pracoviště
Na Zátorce 339/10, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
9. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Koho hledáme?

  • Hledáme někoho, kdo je technicky zdatný, zajímá se o to, jak věci fungují, a nedá pokoj, dokud problém nepochopí a nevyřeší.
  • Člověka s dynamikou a chutí komunikovat, který se nebojí vstát od stolu, ptát se kolegů, zavolat zákazníkovi a aktivně hledat řešení.
  • Někoho, kdo přemýšlí o své práci v širším kontextu a dokáže vidět "big picture".

Co přesně budeš dělat?

  • Radit našim klientům – právníkům s ovládáním SingleCase přes chat, e-mail a telefon.
  • Zajišťovat, že všechny požadavky jsou vyřešeny ke spokojenosti zákazníků.
  • Analyzovat problémy do hloubky, dokud nebude jasné, co je jejich příčinou.
  • Efektivně předávat složitější požadavky testerům a IT týmu.
  • Sledovat kvalitu a rychlost odpovědí, vyhodnocovat spokojenost zákazníků.

Co potřebujeme od Vás?

  • Obsazujeme 2 pozice, pro jednu pozici potřebujeme kombinaci němčiny na komunikativní úrovni spolu s angličtinou a pro druhou pozici potřebujeme francouzštinu na komunikativní úrovni spolu s angličtinou.
  • Češtinu/slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího.
  • Možnost pracovat v čase 9:00–18:00.
  • Technickou zdatnost – pokročilou znalost MS Windows a/nebo Mac OS.
  • Proaktivitu a důslednost – budeš interním hlasem klienta a jeho spokojenost bude tvojí prioritou.
  • Proklientský přístup a empatii – klienti mohou být nároční, a je důležité volit vhodný komunikační styl.
  • Odolnost vůči stresu – některé dny přinesou větší nápor požadavků, a je potřeba zachovat chladnou hlavu.
  • Schopnost pracovat v dynamickém prostředí – u nás to není jen prázdná fráze.

Co nabízíme?

  • Spoustu učení a rychlý osobní růst.
  • Kombinaci práce v kanceláři a z domova.
  • Spolupráci s týmem schopných a motivovaných lidí.
  • Dobré finanční ohodnocení.