Asistent/ka obchodního oddělení - Ostrava
O pozici
Pracovište Ostrava
Typ úvazku Plný
Vhodné pro OZP/OZZ
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, hygienou, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Pro naši pobočku v Ostravě přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky obchodního oddělení. Jedná se o administrativní práci v kanceláři.
Nástup je možný ihned. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP.
Co budete dělat
Aktivně komunikovat s obchodním týmem i jejich zákazníky.
Zpracovávat administrativní agendu v interním systému.
Přijímat a zpracovávat podklady pro objednávky.
Vyřizovat pohledávky a reklamace
Telefonicky domlouvat schůzky pro obchodní zástupce u našich stávajících i nových zákazníků.
Naceňovat položky z poptávek.
Další administrativu s tím spojenou.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci
SMERO je stabilní a úspěšná společnost, takže nabízíme především dlouhodobou spolupráci na plný úvazek.
Mzdu dostanete vždy včas. Mzdové ohodnocení je 25 000 - 29 000 Kč hrubého při plném úvazku.
5 týdnů dovolené.
Stravenkový paušál cca 2 500 Kč měsíčně (123 Kč / pracovní den).
Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně.
Kartu do obchodního řetězce.
Volné víkendy a svátky.
Zaměstnanecké slevy na zboží.
Jaký je náš ideální pracovník na tuto pozici
Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci.
Má dobré vyjadřovací schopnosti.
Umí komunikovat se zákazníky.
Pečlivý, zodpovědný a ochotný.
Ovládá práci na PC + MS Office (pokročilá znalost především Excelu a Outlooku).
Nebojí se volat a má zkušenosti s navoláváním schůzek včetně studených kontaktů.
Se smyslem pro organizaci a plánování.
Vůbec nevadí, když je OZP nebo OZZ.
Poznáváte se a práce by vás bavila? To moc rádi slyšíme!
Klikněte na tlačítko níže, vyplňte formulář a připojte životopis. My se vám ozveme.