Performance specialista / senior
O pozici
Hledáme parťáka na performance, co nám pomůže s klienty, co mají pěkný marketing, velké rozpočty a čekají, až rozjedeme jejich online kampaně na maximum. Nestojíme na místě, sdílíme si know-how a posouváme sebe i klienty dopředu.
lokalita: Brno / on-site
očekávaná mzda: 60-90 tisíc Kč
pracovní doba: 35h / týden (zkrácený)
dostupnost: ihned
Nabízíme:
neomezené sickdays
4 týdny dovolené
zkrácená pracovní doba
částečný HO
firemní Macbook
multisportka
neomezené občerstvení
pravidelná interní školení
příspěvek na vzdělávání a konference
Shrnutí tvého profilu
Jsi zkušený PPC specialista v oblasti online marketingu a správy placených kampaní. Máš znalosti v nastavování, optimalizaci a vyhodnocování reklamních kampaní napříč Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram), Sklik a dalšími reklamními systémy.
Měl bys mít silné analytické schopnosti, orientaci na výkon (máme rádi, když to cinká) a zkušenosti s automatizací v PPC kampaních. Musíš umět efektivně spravovat rozpočty (tlačit peníze tam, kde to dává smysl a umět to poradit i klientům) a umíš vymyslet funkční strategii k dosažení klientských (nebo našich interních) cílů.
Máš rád marketing: sleduješ trendy a rád se vzděláváš nejen v PPC.
Jaké jsou tvoje klíčové dovednosti?
PPC reklama: správa a optimalizace kampaní v Google Ads, Meta Ads, Sklik. Tvou výhodou budou zkušenosti z LinkedIn Ads, Bing Ads, případně dalších platformem a zbožových srovnávačů.
Analytika a reporting: umíš pokročile využívat Google Analytics (GA4), Google Tag Manager (GTM), Google Sheets, Looker Studio a další analytické nástroje. Víš, co a jak v datech hledat a své výstupy taky umíš daty podložit.
Práce s rozpočtem: umíš efektivně spravovat reklamní rozpočty napříč marketingovými kanály. Máš zkušenosti s rozpočty v řádech stovek tisíc Kč měsíčně.
Strategie/UX/CRO: umíš rozvíjet klientské účty nad rámec reklamních platforem. Rozumíš optimalizaci konverzní míry a víš, že skvělé výsledky závisí na správné marketingové strategii i prezentaci produktu.
Komunikace a spolupráce: jsi organizovaný a víš jak řídit projekt, aby ti nic neuniklo. Umíš komunikovat s klienty, týmy a dalšími stakeholdery.
V čem umíš pracovat?
- Google Ads, Meta Ads, Sklik, LinkedIn Ads, Bing Ads
- Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio
- Google Sheets (pokročilé funkce, automatizace)
Jaký jsi?
- máš analytické myšlení a orientaci na výkon
- jsi proaktivní týmový hráč
- rád hledáš řešení problémů a jsi kreativní
- chceš se učit nové věci a sleduješ trendy v onlinu
Máš něco, čím by ses nám rád pochlubil?
Jestli máš něco, na co jsi ve svojí práci pyšný, případně máš nějaká ocenění v online marketingu nebo PPC, anebo reference od tvých dřívějších klientů, určitě nám všechno pošli.