Performance specialista / senior

Jméno/Firma
Datanimals, s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Hledáme parťáka na performance, co nám pomůže s klienty, co mají pěkný marketing, velké rozpočty a čekají, až rozjedeme jejich online kampaně na maximum. Nestojíme na místě, sdílíme si know-how a posouváme sebe i klienty dopředu.

lokalita: Brno / on-site

očekávaná mzda: 60-90 tisíc Kč

pracovní doba: 35h / týden (zkrácený)

dostupnost: ihned

Nabízíme:

  • neomezené sickdays

  • 4 týdny dovolené

  • zkrácená pracovní doba

  • částečný HO

  • firemní Macbook

  • multisportka

  • neomezené občerstvení

  • pravidelná interní školení

  • příspěvek na vzdělávání a konference

Shrnutí tvého profilu

Jsi zkušený PPC specialista v oblasti online marketingu a správy placených kampaní. Máš znalosti v nastavování, optimalizaci a vyhodnocování reklamních kampaní napříč Google Ads, Meta Ads (Facebook, Instagram), Sklik a dalšími reklamními systémy. 

Měl bys mít silné analytické schopnosti, orientaci na výkon (máme rádi, když to cinká) a zkušenosti s automatizací v PPC kampaních. Musíš umět efektivně spravovat rozpočty (tlačit peníze tam, kde to dává smysl a umět to poradit i klientům) a umíš vymyslet funkční strategii k dosažení klientských (nebo našich interních) cílů.

Máš rád marketing: sleduješ trendy a rád se vzděláváš nejen v PPC.

Jaké jsou tvoje klíčové dovednosti?

PPC reklama: správa a optimalizace kampaní v Google Ads, Meta Ads, Sklik. Tvou výhodou budou zkušenosti z LinkedIn Ads, Bing Ads, případně dalších platformem a zbožových srovnávačů.

Analytika a reporting: umíš pokročile využívat Google Analytics (GA4), Google Tag Manager (GTM), Google Sheets, Looker Studio a další analytické nástroje. Víš, co a jak v datech hledat a své výstupy taky umíš daty podložit.

Práce s rozpočtem: umíš efektivně spravovat reklamní rozpočty napříč marketingovými kanály. Máš zkušenosti s rozpočty v řádech stovek tisíc Kč měsíčně.

Strategie/UX/CRO: umíš rozvíjet klientské účty nad rámec reklamních platforem. Rozumíš optimalizaci konverzní míry a víš, že skvělé výsledky závisí na správné marketingové strategii i prezentaci produktu. 

Komunikace a spolupráce: jsi organizovaný a víš jak řídit projekt, aby ti nic neuniklo. Umíš komunikovat s klienty, týmy a dalšími stakeholdery.

V čem umíš pracovat?

- Google Ads, Meta Ads, Sklik, LinkedIn Ads, Bing Ads

- Google Analytics 4, Google Tag Manager, Looker Studio

- Google Sheets (pokročilé funkce, automatizace)

Jaký jsi?

- máš analytické myšlení a orientaci na výkon

- jsi proaktivní týmový hráč

- rád hledáš řešení problémů a jsi kreativní

- chceš se učit nové věci a sleduješ trendy v onlinu

Máš něco, čím by ses nám rád pochlubil?

Jestli máš něco, na co jsi ve svojí práci pyšný, případně máš nějaká ocenění v online marketingu nebo PPC, anebo reference od tvých dřívějších klientů, určitě nám všechno pošli.