OFFICE ASSISTENT/KA pro soukromé kliniky - s praxí v rezervačních systémech

Jméno/Firma
LABS1503
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

  • Praha

  • full_time

Máš už zkušenosti s prací v administrativě a v rezervačních systémech, ale už tě neláká práce na recepci? Jsi pečlivá a systematická duše, která miluje pořádek a řád? Tak šup sem za námi! Nahlédneš pod pokličku efektivního office managementu, prohloubíš své organizační schopnosti i chápání souvislostí jednotlivých oddělení ve středně velké firmě.

Máš už zkušenosti s prací v administrativě a v rezervačních systémech, ale už tě neláká práce na recepci? Jsi pečlivá a systematická duše, která miluje pořádek a řád? Tak šup sem za námi! Nahlédneš pod pokličku efektivního office managementu, prohloubíš své organizační schopnosti i chápání souvislostí jednotlivých oddělení ve středně velké firmě.

Čeká tě akční práce a praktické úkoly v prostředí soukromých klinik i administrativní agenda spojená s eventy a meetingy na našich budovách. Spolupracovat s námi budeš i v oblasti nákupu kancelářského vybavení nebo správě dokumentace.

Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapie, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.

Co budeš dělat:

  • Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo

  • 50 % akční praktické úkoly a zařizování na budovách našich klinik (Holešovice - Vršovice) a kanceláří / 50 % práce za počítačem v kanceláři v Holešovicích

  • Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností, spolupodílet se na koordinaci eventů na budovách

  • Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek

  • Pečovat o naše kanceláře a kliniky z pohledu vybavení a majetku, evidovat nedostatky a administrativně vyřizovat opravy

  • Připravovat rešerše možných nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu

  • Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově :)

Co ti nabízíme:

  • Smlouvu na dobu neurčitou, k fixní mzdě i motivační bonusový systém

  • Získání pestré praxe s office managementem a možnost kariérního růstu v rámci administrativních týmů office managementu, nákupu či logistiky

  • Zaučení ze strany zkušených kolegů

  • Práci v luxusních kancelářích v Holešovicích s výhledem na Vltavu

  • Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému uběhne pracovní den jako voda

  • Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy

  • Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, rozpočet na vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy

  • Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět).

  • MultisportKartu pro aktivity ve volném čase

  • Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění

  • Po 3 letech firemní auto i k soukromým účelům

Co k tomu potřebuješ:

  • Středoškolské vzdělání s maturitou

  • Min. 2 roky praktické zkušenosti z oblasti administrativy, nezbytná je i zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy) a prací s fakturami, dodacími listy aj.

  • Týmovou povahu, ochotu pomáhat každému, kdo bude potřebovat

  • Akční přístup k řešení úkolů, selský rozum, chuť zařizovat a mít vše dotaženo do konce

  • Ochotu řídit osobní auto i v pražském provozu a pohybovat se mezi více klinikami (Holešovice - Vršovice) 

  • Časovou flexibilitu při zástupu kolegů nebo při pracovních cestách na brněnskou pobočku (pracujeme pouze pracovní dny)

  • Profesionální vystupování při komunikaci s návštěvami a komunikativní angličtinu min. B2

  • Znalost práce na PC a v programu Excel

Pošlete nám svůj životopis!

Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala a věříte, že byste byl/a vhodným uchazečem/kou, zašlete nám Váš aktualizovaný životopis. Těšíme se na naší spolupráci!