OFFICE ASSISTENT/KA pro soukromé kliniky - s praxí v rezervačních systémech
O pozici
Praha
full_time
Máš už zkušenosti s prací v administrativě a v rezervačních systémech, ale už tě neláká práce na recepci? Jsi pečlivá a systematická duše, která miluje pořádek a řád? Tak šup sem za námi! Nahlédneš pod pokličku efektivního office managementu, prohloubíš své organizační schopnosti i chápání souvislostí jednotlivých oddělení ve středně velké firmě.
Máš už zkušenosti s prací v administrativě a v rezervačních systémech, ale už tě neláká práce na recepci? Jsi pečlivá a systematická duše, která miluje pořádek a řád? Tak šup sem za námi! Nahlédneš pod pokličku efektivního office managementu, prohloubíš své organizační schopnosti i chápání souvislostí jednotlivých oddělení ve středně velké firmě.
Čeká tě akční práce a praktické úkoly v prostředí soukromých klinik i administrativní agenda spojená s eventy a meetingy na našich budovách. Spolupracovat s námi budeš i v oblasti nákupu kancelářského vybavení nebo správě dokumentace.
Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapie, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.
Co budeš dělat:
Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo
50 % akční praktické úkoly a zařizování na budovách našich klinik (Holešovice - Vršovice) a kanceláří / 50 % práce za počítačem v kanceláři v Holešovicích
Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností, spolupodílet se na koordinaci eventů na budovách
Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek
Pečovat o naše kanceláře a kliniky z pohledu vybavení a majetku, evidovat nedostatky a administrativně vyřizovat opravy
Připravovat rešerše možných nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu
Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově :)
Co ti nabízíme:
Smlouvu na dobu neurčitou, k fixní mzdě i motivační bonusový systém
Získání pestré praxe s office managementem a možnost kariérního růstu v rámci administrativních týmů office managementu, nákupu či logistiky
Zaučení ze strany zkušených kolegů
Práci v luxusních kancelářích v Holešovicích s výhledem na Vltavu
Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému uběhne pracovní den jako voda
Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy
Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, rozpočet na vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy
Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět).
MultisportKartu pro aktivity ve volném čase
Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění
Po 3 letech firemní auto i k soukromým účelům
Co k tomu potřebuješ:
Středoškolské vzdělání s maturitou
Min. 2 roky praktické zkušenosti z oblasti administrativy, nezbytná je i zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy) a prací s fakturami, dodacími listy aj.
Týmovou povahu, ochotu pomáhat každému, kdo bude potřebovat
Akční přístup k řešení úkolů, selský rozum, chuť zařizovat a mít vše dotaženo do konce
Ochotu řídit osobní auto i v pražském provozu a pohybovat se mezi více klinikami (Holešovice - Vršovice)
Časovou flexibilitu při zástupu kolegů nebo při pracovních cestách na brněnskou pobočku (pracujeme pouze pracovní dny)
Profesionální vystupování při komunikaci s návštěvami a komunikativní angličtinu min. B2
Znalost práce na PC a v programu Excel
Pošlete nám svůj životopis!
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala a věříte, že byste byl/a vhodným uchazečem/kou, zašlete nám Váš aktualizovaný životopis. Těšíme se na naší spolupráci!