referent v Oddělení kontroly zvláštních činností na FÚ pro hl. m. Prahu
O pozici
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
kontrolu použití prostředků státního rozpočtu, dotací ze státního rozpočtu a prostředků Evropské unie,
vypracování stanovisek a rozhodnutí,
vedení poštovní a personální agendy odboru,
administrativní práce související s chodem odboru,
vedení evidence a inventarizace majetku,
spolupráce s dalšími odbory Finanční správy.
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání,
bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost.
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč,
osobní příplatek od 3 322 Kč do 4 983 Kč,
zvláštní příplatek ve výši 2 800 Kč,
možnost výkonnostních a cílových odměn.
Dále nabízíme:
stabilitu a zázemí ve velké státní organizaci,
místo výkonu Praha 4,
zajímavou a odbornou práci v kvalifikovaném kolektivu,
25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den volna k zařízení osobních záležitostí,
možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 29. 4. 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro hlavní město Prahu, Štěpánská 619/28, 111 21 Praha 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě na elektronickou adresu služebního úřadu: podatelna2000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu: 7nyn2d9.
Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
Neotvírat a slovy „Výběrové řízení na služební místo číslo 202931 referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I“
Kontaktní osoba: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355
e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz