Administrátor/ka finančních dat s AJ - flexibilita,zkrácený úvazek,mezinárodní NNO
O pozici
Pracovní nabídka
Vzhledem k neustálému růstu naší členské základny, výroční konference a dalších aktivit aktuálně hledáme pro naši kancelář nového člena týmu, který bude mít na starosti finanční administrativu a práci s finančními daty v databázovém systému. Pokud Vás láká spojení financí a administrativy, máte strukturovaný a pečlivý přístup k práci, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat samostatně a samoorganizovaně, a to vše v prostředí mezinárodní neziskové organizace, přečtěte si více o naší pozici
Administrátor/ka finančních dat (Finance Data Administrator)
Vaše hlavní úkoly:
- Finanční a účetní administrativa - příprava podkladů a účetních dat pro jejich následné zaúčtování účetní, rekonciliace finančních dat, vystavování faktur a zajištění dalších administrativních úkonů;
- Obsluha helpdesku, e-mailová komunikace v angličtině se členy EAA ve věcech týkajících se plateb, faktur a další finanční správy;
- Úzká spolupráce s finančním manažerem a účetním;
- Obsluha vybraných funkcí členské databáze souvisejícími se správou finančních dat v rámci softwaru iMIS20 Engagement Management System, dohledávání dat, podílení se na implementaci nového softwaru ve smyslu definování potřeb pro optimalizaci a automatizaci toku finančních dat, práce s rozsáhlými excelovými soubory, kontingenčními tabulkami, tvorba potřebných reportů;
- Ad hoc požadavky a spolupráce s ostatními členy týmu na přípravě konference a chodu sekretariátu.
Jaké znalosti, schopnosti a zkušenosti jsou pro nás důležité:
- Administrativní práce ve finanční nebo účetní oblasti vám není cizí, nevadí vám část rutinní administrativy.
- Základní znalost účetnictví výhodou;
- Vysoká úroveň znalostí MS Office (zejména pokročilá znalost Excelu, kontingenční tabulky);
- Zkušenost s finančními systémy, pozitivní přístup k práci s databázovými systémy;
- Plynulá čeština a pokročilá angličtina je nutností (oficiálním pracovním jazykem EAA je angličtina);
- Zaměření na detail, pečlivost a přesnost, schopnost stanovit priority a efektivně organizovat svou práci;
- Ochota proklientsky vyřizovat požadavky našich členů;
- Proaktivní přístup a podílení se na optimalizaci procesů, schopnost reagovat na technické nebo datové problémy;
- Schopnost pracovat samostatně, ale zároveň být členem týmu;
- Ochota cestovat do zahraničí (zejména v době konání výroční konference – konec srpna/začátek září každého roku).
Nabízíme:
- Práci na částečný úvazek (na základě dohody, 20 – 30 hodin týdně, do budoucna možnost navýšit na plný úvazek);
- Neformální, přátelskou pracovní atmosféru v malém týmu (6 zaměstnanců);
- Snadno dostupnou kancelář v centru Prahy 1 nedaleko Malostranského náměstí;
- Plně flexibilní typ práce (možnost flexibilní pracovní doby, kombinace home office a práce alespoň 1 den týdně v kanceláři);
- Zajímavé platové podmínky plus systém bonusů a benefitů (stravenkový paušál, příspěvek na rekreaci, výroční odměny, vlastní notebook a neomezený mobilní tarif);
- Datum nástupu ideálně ASAP, dle dohody;
- Dlouhodobá, pouze „in-house“ spolupráce – tato pozice není koncipována jako dočasná nebo externí spolupráce.
Co můžete očekávat: Pracujeme v ploché organizační struktuře na principu samořízení, spolurozhodování, autonomie a osobního a profesního rozvoje všech členů týmu. Jsme malý samoorganizovaný tým s širokým popisem práce a cíli – všichni spolupracujeme a pomáháme si, neseme plnou odpovědnost za svou práci; práce a výkon jednoho člena týmu ovlivňuje práci a výkon ostatních. Jsme motivováni skutečností, že jsme mezinárodní nezisková organizace a spolupracujeme se zvolenými členy výkonné rady na dosažení důležitých cílů. Jsme zvyklí pracovat na dálku, ale důležité je pro nás i osobní setkávání. Čeká nás dynamičtější období, kdy chceme velké množství práce automatizovat, zefektivnit, což se dotkne náplně práce i této pozice.
Prosím, neočekávejte, že: budete delegovat práci a úkoly na někoho jiného, pracovat jako individualista, dostávat pokyny pro každý úkol, manuály na procesy, nekomunikovat v případě problému nebo překážek, rigidní prostředí a náplň práce.
Pokud Vás výše uvedené úkoly a podmínky zaujaly a splňujete naše požadavky, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis v angličtině. Životopis a motivační dopis v angličtině jsou nezbytnou podmínkou pro přijetí do výběrového řízení.