Administrátor/ka finančních dat s AJ - flexibilita,zkrácený úvazek,mezinárodní NNO

Jméno/Firma
Evropská asociace archeologů (European Association of Archaeologists)
Pracoviště
Letenská 123/4, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Požadované vzdělání
Vyšší odborné
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Vzhledem k neustálému růstu naší členské základny, výroční konference a dalších aktivit aktuálně hledáme pro naši kancelář nového člena týmu, který bude mít na starosti finanční administrativu a práci s finančními daty v databázovém systému. Pokud Vás láká spojení financí a administrativy, máte strukturovaný a pečlivý přístup k práci, jste týmový hráč, ale dokážete pracovat samostatně a samoorganizovaně, a to vše v prostředí mezinárodní neziskové organizace, přečtěte si více o naší pozici

Administrátor/ka finančních dat (Finance Data Administrator)

Vaše hlavní úkoly:

  • Finanční a účetní administrativa - příprava podkladů a účetních dat pro jejich následné zaúčtování účetní, rekonciliace finančních dat, vystavování faktur a zajištění dalších administrativních úkonů;
  • Obsluha helpdesku, e-mailová komunikace v angličtině se členy EAA ve věcech týkajících se plateb, faktur a další finanční správy;
  • Úzká spolupráce s finančním manažerem a účetním;
  • Obsluha vybraných funkcí členské databáze souvisejícími se správou finančních dat v rámci softwaru iMIS20 Engagement Management System, dohledávání dat, podílení se na implementaci nového softwaru ve smyslu definování potřeb pro optimalizaci a automatizaci toku finančních dat, práce s rozsáhlými excelovými soubory, kontingenčními tabulkami, tvorba potřebných reportů;
  • Ad hoc požadavky a spolupráce s ostatními členy týmu na přípravě konference a chodu sekretariátu.

Jaké znalosti, schopnosti a zkušenosti jsou pro nás důležité:

  • Administrativní práce ve finanční nebo účetní oblasti vám není cizí, nevadí vám část rutinní administrativy.
  • Základní znalost účetnictví výhodou;
  • Vysoká úroveň znalostí MS Office (zejména pokročilá znalost Excelu, kontingenční tabulky);
  • Zkušenost s finančními systémy, pozitivní přístup k práci s databázovými systémy;
  • Plynulá čeština a pokročilá angličtina je nutností (oficiálním pracovním jazykem EAA je angličtina);
  • Zaměření na detail, pečlivost a přesnost, schopnost stanovit priority a efektivně organizovat svou práci;
  • Ochota proklientsky vyřizovat požadavky našich členů;
  • Proaktivní přístup a podílení se na optimalizaci procesů, schopnost reagovat na technické nebo datové problémy;
  • Schopnost pracovat samostatně, ale zároveň být členem týmu;
  • Ochota cestovat do zahraničí (zejména v době konání výroční konference – konec srpna/začátek září každého roku).

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek (na základě dohody, 20 – 30 hodin týdně, do budoucna možnost navýšit na plný úvazek);
  • Neformální, přátelskou pracovní atmosféru v malém týmu (6 zaměstnanců);
  • Snadno dostupnou kancelář v centru Prahy 1 nedaleko Malostranského náměstí;
  • Plně flexibilní typ práce (možnost flexibilní pracovní doby, kombinace home office a práce alespoň 1 den týdně v kanceláři);
  • Zajímavé platové podmínky plus systém bonusů a benefitů (stravenkový paušál, příspěvek na rekreaci, výroční odměny, vlastní notebook a neomezený mobilní tarif);
  • Datum nástupu ideálně ASAP, dle dohody;
  • Dlouhodobá, pouze „in-house“ spolupráce – tato pozice není koncipována jako dočasná nebo externí spolupráce.

Co můžete očekávat: Pracujeme v ploché organizační struktuře na principu samořízení, spolurozhodování, autonomie a osobního a profesního rozvoje všech členů týmu. Jsme malý samoorganizovaný tým s širokým popisem práce a cíli – všichni spolupracujeme a pomáháme si, neseme plnou odpovědnost za svou práci; práce a výkon jednoho člena týmu ovlivňuje práci a výkon ostatních. Jsme motivováni skutečností, že jsme mezinárodní nezisková organizace a spolupracujeme se zvolenými členy výkonné rady na dosažení důležitých cílů. Jsme zvyklí pracovat na dálku, ale důležité je pro nás i osobní setkávání. Čeká nás dynamičtější období, kdy chceme velké množství práce automatizovat, zefektivnit, což se dotkne náplně práce i této pozice.

Prosím, neočekávejte, že: budete delegovat práci a úkoly na někoho jiného, pracovat jako individualista, dostávat pokyny pro každý úkol, manuály na procesy, nekomunikovat v případě problému nebo překážek, rigidní prostředí a náplň práce.

Pokud Vás výše uvedené úkoly a podmínky zaujaly a splňujete naše požadavky, zašlete prosím svůj životopis a motivační dopis v angličtině. Životopis a motivační dopis v angličtině jsou nezbytnou podmínkou pro přijetí do výběrového řízení.