Koordinátor/ka zahraničních klientů

Jméno/Firma
PC Healthcare s.r.o.
Pracoviště
Jungmannova 26/15, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Naše klinika právě roste a hledáme nové kolegy, kteří se připojí k našemu týmu a podpoří naši vizi v poskytování té nejlepší péče našim klientům. Přidáš se k nám? Přijmeme nového kolegu na pozici Koordinátora zahraničních klientů.


Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Komunikace s klienty: Budete v kontaktu s našimi klienty, a to jak telefonicky, emailem i osobně.
  • Zpracování požadavků a dotazů: Budete efektivně řešit požadavky a dotazy klientů a zajišťovat jejich spokojenost.
  • Administrativní činnost: Budete se starat o administrativní procesy spojené s komunikací a objednávkami na recepci.
  • Tvorba a správa dokumentace: Budete připravovat a udržovat dokumentaci našich klientů.

Co od Vás očekáváme?

  • Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem i písmem) - podmínkou. Znalost dalšího jazyka (např. němčina) je výhodou.
  • Komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni.
  • Organizační schopnosti a schopnost efektivně si organizovat práci.
  • Samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup.
  • Znalost práce s MS Office (zejména Excel, Word, Outlook).

Co Vám nabízíme?

  • Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání.
  • Spolupráce s předními odborníky v oboru estetické medicíny.
  • Benefity: Příspěvek na stravování, možnost využití jazykových kurzů, Multisport karta, 5 týdnu dovolené, slevy na vybrané zákroky.
  • Přátelský a dynamický kolektiv.
  • Moderní pracovní prostředí s dobrou dopravní dostupností.