Koordinátor/ka zahraničních klientů
PC Healthcare s.r.o.
Jungmannova 26/15, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
10. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Naše klinika právě roste a hledáme nové kolegy, kteří se připojí k našemu týmu a podpoří naši vizi v poskytování té nejlepší péče našim klientům. Přidáš se k nám? Přijmeme nového kolegu na pozici Koordinátora zahraničních klientů.
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Komunikace s klienty: Budete v kontaktu s našimi klienty, a to jak telefonicky, emailem i osobně.
- Zpracování požadavků a dotazů: Budete efektivně řešit požadavky a dotazy klientů a zajišťovat jejich spokojenost.
- Administrativní činnost: Budete se starat o administrativní procesy spojené s komunikací a objednávkami na recepci.
- Tvorba a správa dokumentace: Budete připravovat a udržovat dokumentaci našich klientů.
Co od Vás očekáváme?
- Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem i písmem) - podmínkou. Znalost dalšího jazyka (např. němčina) je výhodou.
- Komunikační a prezentační dovednosti na vysoké úrovni.
- Organizační schopnosti a schopnost efektivně si organizovat práci.
- Samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup.
- Znalost práce s MS Office (zejména Excel, Word, Outlook).
Co Vám nabízíme?
- Možnost profesního rozvoje a dalšího vzdělávání.
- Spolupráce s předními odborníky v oboru estetické medicíny.
- Benefity: Příspěvek na stravování, možnost využití jazykových kurzů, Multisport karta, 5 týdnu dovolené, slevy na vybrané zákroky.
- Přátelský a dynamický kolektiv.
- Moderní pracovní prostředí s dobrou dopravní dostupností.