Specialista/ka dopravy pro AlzaBoxy
O pozici
Kanceláře Praha
Plný úvazek
Doprava
„Do půlnoci objednáš, ráno máš“ - chceš být součástí týmu, který zajišťuje, že se zásilky dostanou k zákazníkům nejrychleji na trhu?
Přidej se k týmu Doprav v Alze a podílej se na službě, která doručuje přímo, spolehlivě a bez zbytečných prodlev. Postarej se s námi o to, aby žádná zásilka nezůstala pozadu a každý zákazník dostal svůj balík včas!
Na co se u nás můžeš těšit?
Na nástupní mzdu až 50 000 Kč.
Na balíček super benefitů:
zaměstnanecké slevy na Alze,
stravenky,
Multisport kartu pro aktivní odpočinek,
Benefit plus pro tvé osobní potřeby,
levnější tankování na čerpacích stanicích MOL,
a spoustu dalších skvělých výhod! Více se dozvíš na pohovoru.
Na moderní (dog friendly) office v Holešovicích, kde si můžeš zacvičit, nebo dát si skvělou kávu.
Budeš mít velkou volnost v realizaci svých nápadů, nikdo ti nebude „dýchat“ na záda.
Na flexibilní pracovní dobu, možnost home office a 5 dní dovolené navíc.
A hlavně na tým přátelských kolegů a supr šéfa Olivera.
Tvůj den bude vypadat takto:
Udržování skvělých vztahů s dopravci - Budeš mít na starosti přípravu a údržbu smluv s dopravci a sledování, jestli vše běží, jak má. Tvou odpovědností bude také pravidelně kontrolovat, že dopravci dodržují domluvené podmínky.
Sledování trhu a konkurence - Budeš mít přehled o tom, jak si stojí naše konkurence, a sledovat vývoj dopravního trhu, abys věděl/a, jaké jsou aktuální sazby a trendy.
Optimalizace nákladů a výnosů - Budeš pravidelně sledovat náklady a výnosy, abys zajistil/a jejich optimalizaci. Ať už vyjednáváním lepších podmínek s dopravci, nebo hledáním efektivních dopravních tras.
Tvorba forecastů a dopravních strategií - Ve spolupráci s controllingem budeš připravovat forecasty pro naše dopravní služby, sledovat jejich plnění a navrhovat změny. Taky budeš zajišťovat dostatek kapacit pro hladký chod našich dopravních služeb.
Výběrová řízení dopravních služeb - Budeš spolupracovat s naším procurement týmem při organizování výběrových řízení na dopravní služby. Zaměříš se na zajištění nejlepší zákaznické zkušenosti, ale zároveň i nejlepší ceny dopravy.
Hodíš se k nám do týmu pokud:
máš zkušenosti z obdobné pozice či oblasti dopravy,
máš výborné komunikační schopnosti - komunikace s dopravci ale i napříč odděleními bude tvým denním chlebem,
rád/a přicházíš s novými nápady - jsi proaktivní, hledáš cesty „jak a proč“,
jsi samostatný/á a máš asertivní přístup - umíš si informace dohledat a zároveň se nebojíš zeptat,
rozumíš si s PC - ovládáš balíček MS office,
ovládáš angličtinu na úrovni alespoň B2? - super, máš bod navíc,
tě baví objevovat nové technologie a znalost AI pro tebe není jen pojem z budoucnosti, ale nástroj, který rád využíváš.
Jak probíhá výběrový proces a s kým se potkáš?
Jako první se ti ozve naše HR po telefonu.
Následně po vzájemné domluvě si tě pozveme na pohovor.
Jdeš do toho s námi? Pošli nám svoje CV a pojďme si o tom popovídat! Upozorňujeme, že součástí výběrového řízení je zpracování case study.
Máš dotaz? Napiš mi na nikola.vavrosova@alza.cz
Nikola Vavrošová
HR Business Partner
Na palubu Alzy jsem naskočila v březnu 2021. Starám se o naše zaměstnance, ale i o nábor. Na Alze je top její dynamické a velice přátelské prostředí a také možnost se neustále posouvat kupředu. Ve volném čase ráda relaxuju na horách a v přírodě.
Oliver Frčo
Commercial Manager - Transport
Oliver vystudoval ekonomii, účetnictví a finance, ale jeho kariéra se rychle stočila k logistice, která ho provází dodnes. Od července 2021 pracuje ve společnosti Alza, kde našel nejen profesní uplatnění, ale i koníčka, který ho motivuje k neustálému rozvoji. Ve volném čase rád cestuje a navštívil Maroko, Londýn, USA i Blízký a Dálný východ, což mu přineslo cenné zkušenosti a inspiraci, které uplatňuje i v práci.