Konzultant/ka zákaznického servisu s češtinou/slovenštinou

Jméno/Firma
SANITINO
Pracoviště
Litomyšl
Úvazek
Plný
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti zákaznické péče? Láká vás práce, kde poznáte, jak to funguje v úspěšném e-shopu? A pokud je komunikace a administrativa Vaší srdeční záležitostí - pak jste u nás správně.

Jaké budou Vaše pracovní úkoly

  • emailová a telefonická komunikace s našimi B2C a B2B zákazníky v rámci ČR a Slovenska

  • zadávání dodavatelských faktur do interního systému K2 a s tím spojená komunikace s dodavateli při zjištěných nesrovnalostech

  • spolupráce se skladem ohledně příjmu zboží a dalšími odděleními napříč firmou

Co Vám nesmí chybět

  • pokročilá znalost práce s počítačem (e-maily, systémy...)

  • příjemné vystupování a chuť komunikovat

  • ochota pracovat v době od 07:00 do 15:30 a 4-5 dní v měsíci od 08:30 do 17:00

  • výhodou (ne podmínkou) - předchozí zkušenost z administrativy/zákaznické péče, základní znalost NJ/AJ

Na co se u nás můžete těšit

  • 25 dní dovolené

  • stravenkový paušál 80 Kč/den

  • bonusy a vánoční odměny

  • možnost dalšího jazykového vzdělávání

  • posilovna a sauna přímo pod střechou

  • zaměstnanecké slevy na celý sortiment

  • teambuildingové a sportovní akce

Zaujalo Vás to? Pošlete nám životopis a připojte se k týmu SANITINO. Těšíme se na Vás - ať jste absolvent nebo zkušený profesionál.

Informace o pozici

Místo pracoviště: Litomyšl

Požadované vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Plat: 28 000 - 32 000 Kč/ měsíc

Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou