Konzultant/ka zákaznického servisu s češtinou/slovenštinou
O pozici
Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti zákaznické péče? Láká vás práce, kde poznáte, jak to funguje v úspěšném e-shopu? A pokud je komunikace a administrativa Vaší srdeční záležitostí - pak jste u nás správně.
Jaké budou Vaše pracovní úkoly
emailová a telefonická komunikace s našimi B2C a B2B zákazníky v rámci ČR a Slovenska
zadávání dodavatelských faktur do interního systému K2 a s tím spojená komunikace s dodavateli při zjištěných nesrovnalostech
spolupráce se skladem ohledně příjmu zboží a dalšími odděleními napříč firmou
Co Vám nesmí chybět
pokročilá znalost práce s počítačem (e-maily, systémy...)
příjemné vystupování a chuť komunikovat
ochota pracovat v době od 07:00 do 15:30 a 4-5 dní v měsíci od 08:30 do 17:00
výhodou (ne podmínkou) - předchozí zkušenost z administrativy/zákaznické péče, základní znalost NJ/AJ
Na co se u nás můžete těšit
25 dní dovolené
stravenkový paušál 80 Kč/den
bonusy a vánoční odměny
možnost dalšího jazykového vzdělávání
posilovna a sauna přímo pod střechou
zaměstnanecké slevy na celý sortiment
teambuildingové a sportovní akce
Zaujalo Vás to? Pošlete nám životopis a připojte se k týmu SANITINO. Těšíme se na Vás - ať jste absolvent nebo zkušený profesionál.
Informace o pozici
Místo pracoviště: Litomyšl
Požadované vzdělání: středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat: 28 000 - 32 000 Kč/ měsíc
Typ pracovního poměru: práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou