Správce nemovitostí / Facility manager

Jméno/Firma
AUTO OUTLET s.r.o.
Pracoviště
Parkerova 623, Klecany
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost Auto Outlet se za posledních 15 let dynamicky rozrostla a v jejím portfoliu se nachází hned několik nemovitostí na Praze-východ. Primární objektem, kde se nachází hlavní zázemí společnosti je showroom nových vozidel v ulici Parkerova (Klecany) s rozlohou 9.000m2. Ve stejné lokalitě je servisní hala s 500m2 a další nově vznikající servisní centrum s rozlohou 3.500m2. Poblíž v Líbeznicích je nedávno vybudovaná a zkolaudovaná servisní hala 200m2. Další nemovitost se nachází na Moravě v Hodoníně, kde je showroom společně se servisním centrem, které bys občas navštívil. V neposlední řadě do výčtu portfolia patří i nemovitost majitele společnosti na Praze 4.

Vaším cílem bude udržovat naše provozní prostory v perfektním stavu, tak aby odpovídaly standardům naší společnosti. Veškeré informace a know-how zůstávají nadále ve společnosti a budete je sdílet s kolegou, což je velká výhoda, neboť na to nebudete od začátku hned sám/sama.

Co budete mít na starosti?

Hledáme někoho, kdo zvládne správu nemovitostí spojenou s řízením souvisejících projektů. Ideálně kdo má všeobecný přehled, jak co funguje a k tomu zvládne drobnější opravy vyřešit vlastními silami. Samozřejmě na ty komplikovanější opravy, revize či projekty si sám zajistí či zorganizuje dodávku od subdodavatele. Pracovní náplň lze shrnout v následujících bodech:

  • Zajišťování revizí a pravidelných zkoušek technických zařízení dle bezpečnostních norem a předpisů
  • Plánování a organizace práce jednotlivých dodavatelů podílejících se na údržbě objektů
  • Řízení nových interních zakázek související s rozvojem či s údržbou nemovitostí
  • Hledání nových dodavatelů, provádění výběrových řízení a vyjednávání podmínek
  • Zodpovědnost za kontrolu dodavatelských faktur
  • Zajišťování havarijních oprav a servisních zásahů
  • Občasná údržba či oprava základních věcí vlastními silami
  • Sledování a evidence stavu spotřeby energií a jednání s dodavateli
  • Dodržování a odpovědnost za BOZP a PO
  • Komunikace s externím partnerem zajišťující služby BOZP a PO včetně auditů

Co požadujeme

  • Praxi a orientaci v problematice technické správy budov
  • Organizační a komunikační schopnosti
  • Znalost AJ (alespoň na úrovni B1)
  • Znalost práce s MS Office
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zkušenost s řízením odborných zakázek – výhodou

Nabízíme

Zajímavé prostředí mezi novými americkými vozy. Velké zázemí na Praze-východ, které nabízí kupříkladu i komfortní kuchyň s myčkou a venkovní prostory s markýzou pro letní posezení. Navíc můžeš využít nově vybudované posilovny uvnitř objektu, kde si můžeš zacvičit před nebo po práci! Samozřejmostí je parkování vozů zaměstnanců v areálu společnosti.

  • Zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti
  • Pravidelnou pracovní dobu
  • Služební notebook a telefon
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí
  • Účast na firemních akcích

Každým rokem si s tebou pohovoříme ohledně odvedené práce a tvých získaných zkušeností. Tvé dovednosti a přístup k práci se projeví v uvedeném mzdového odhodnocení. Pokud si chceš zachovat IČO nebráníme se ani této spolupráci. Nastoupit k nám můžeš prakticky ihned.