Správce nemovitostí / Facility manager
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost Auto Outlet se za posledních 15 let dynamicky rozrostla a v jejím portfoliu se nachází hned několik nemovitostí na Praze-východ. Primární objektem, kde se nachází hlavní zázemí společnosti je showroom nových vozidel v ulici Parkerova (Klecany) s rozlohou 9.000m2. Ve stejné lokalitě je servisní hala s 500m2 a další nově vznikající servisní centrum s rozlohou 3.500m2. Poblíž v Líbeznicích je nedávno vybudovaná a zkolaudovaná servisní hala 200m2. Další nemovitost se nachází na Moravě v Hodoníně, kde je showroom společně se servisním centrem, které bys občas navštívil. V neposlední řadě do výčtu portfolia patří i nemovitost majitele společnosti na Praze 4.
Vaším cílem bude udržovat naše provozní prostory v perfektním stavu, tak aby odpovídaly standardům naší společnosti. Veškeré informace a know-how zůstávají nadále ve společnosti a budete je sdílet s kolegou, což je velká výhoda, neboť na to nebudete od začátku hned sám/sama.
Co budete mít na starosti?
Hledáme někoho, kdo zvládne správu nemovitostí spojenou s řízením souvisejících projektů. Ideálně kdo má všeobecný přehled, jak co funguje a k tomu zvládne drobnější opravy vyřešit vlastními silami. Samozřejmě na ty komplikovanější opravy, revize či projekty si sám zajistí či zorganizuje dodávku od subdodavatele. Pracovní náplň lze shrnout v následujících bodech:
- Zajišťování revizí a pravidelných zkoušek technických zařízení dle bezpečnostních norem a předpisů
- Plánování a organizace práce jednotlivých dodavatelů podílejících se na údržbě objektů
- Řízení nových interních zakázek související s rozvojem či s údržbou nemovitostí
- Hledání nových dodavatelů, provádění výběrových řízení a vyjednávání podmínek
- Zodpovědnost za kontrolu dodavatelských faktur
- Zajišťování havarijních oprav a servisních zásahů
- Občasná údržba či oprava základních věcí vlastními silami
- Sledování a evidence stavu spotřeby energií a jednání s dodavateli
- Dodržování a odpovědnost za BOZP a PO
- Komunikace s externím partnerem zajišťující služby BOZP a PO včetně auditů
Co požadujeme
- Praxi a orientaci v problematice technické správy budov
- Organizační a komunikační schopnosti
- Znalost AJ (alespoň na úrovni B1)
- Znalost práce s MS Office
- Řidičský průkaz skupiny B
- Zkušenost s řízením odborných zakázek – výhodou
Nabízíme
Zajímavé prostředí mezi novými americkými vozy. Velké zázemí na Praze-východ, které nabízí kupříkladu i komfortní kuchyň s myčkou a venkovní prostory s markýzou pro letní posezení. Navíc můžeš využít nově vybudované posilovny uvnitř objektu, kde si můžeš zacvičit před nebo po práci! Samozřejmostí je parkování vozů zaměstnanců v areálu společnosti.
- Zázemí a pracovní stabilitu u významné soukromé společnosti
- Pravidelnou pracovní dobu
- Služební notebook a telefon
- Příjemné a neformální pracovní prostředí
- Účast na firemních akcích
Každým rokem si s tebou pohovoříme ohledně odvedené práce a tvých získaných zkušeností. Tvé dovednosti a přístup k práci se projeví v uvedeném mzdového odhodnocení. Pokud si chceš zachovat IČO nebráníme se ani této spolupráci. Nastoupit k nám můžeš prakticky ihned.