Specialista zákaznického servisu (odbyt - administrativa)

Jméno/Firma
FIBRAN s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Popis nabídky práce:

Společnost Fibran s.r.o. zabývající se výrobou extrudovaného polystyrenu do nového závodu v průmyslové zóně Joseph Havraň u Mostu hledá zaměstnance na pozici "Specialista zákaznického servisu".

Vaší náplní práce bude:

  • Zpracování objednávek a jejich zavádění do informačního systému
  • Komunikace s objednavateli z Německa ohledně objednávek (termíny, kvalita, reklamace apod.)
  • Spolupráce s obchodním manažerem pro Německo pro zajištění požadavků od zákazníků
  • Spolupráce při vyřizování reklamací
  • Vystavování vývozních dokladů
  • Organizace expedic ve spolupráci s dopravci a skladem
  • Veškerá související administrativa v rámci oddělení odbytu
  • Další úkoly stanovené nadřízeným zaměstnancem

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitním vysvědčením
  • Praxe v zákaznickém servisu nutná
  • Uživatelská znalost práce na PC
  • Aktivní znalost německého jazyka slovem i písmem. (Každodenní komunikace se zákazníky - telefonicky, e-mail, osobní)
  • Spolehlivost, samostatnost, důslednost, pečlivost
  • Řidičský průkaz skup. B výhodou


Nabízíme:

  • Práci v nové výrobní společnosti
  • Plný úvazek
  • Příspěvek na stravné formou stravenkového paušálu 123 Kč / den
  • Příspěvek na dopravu 3.000 Kč - 3. 500 Kč
  • 13. plat v závislosti na horpodářském výsledku
  • bonusy v závislosti na hospodářském výsledku
  • 3 dny Sick days

Směnnost:

  • 1 směnný provoz (ranní) 7,5h/den

Nástup:

  • Nástup možný ihned