hledá se nový kolega na pozici REFERENT LOGISTIKY A FAKTURACE

Jméno/Firma
TOTAL SERVICE a.s.
Pracoviště
U Uranie 954/18, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro dlouhodobou spolupráci hledáme do menšího logistického a fakturačního týmu příjemného a pracovitého kolegu, který bude mít na starosti agendu logistiky a fakturace.
Jedná se o náhradu za kolegu, který se odstěhoval z Prahy a my jsme tak přišli o skvělého člena týmu.

Tato pozice je vhodná pro juniornějšího uchazeče, který má praxi v administrativě (stačí i při studiu), je pečlivý, nebojí se lehčí fyzické práce (manipulace se zbožím - viz níže) a rád řídí automobil.

Jaké každodenní úkoly Vás na této pozici čekají?

=> logistické činnosti a fakturace:

  • příjem zboží - roztřídění a identifikace zboží, předání informací obchodními a/nebo technickému oddělení
  • kontrola zboží při převzetí od dopravce (stav, množství) a vstupní kontrola kvality na základě podkladů
  • příprava zboží ze skladu pro obchodníky či techniky
  • vystavování dokladů – objednávky, faktury, dodací listy, likvidační a předávací protokoly
  • vyřizování reklamací u dodavatelů

=> komunikace s externími zákazníky i napříč odděleními

=> zajištění přesunu zboží od dodavatelů k zákazníkům – rozvozy tvoří přibližně 30 % pracovní náplně (jezdí se z 99% osobním vozem kombi)

=> na této pozici se v rámci týmu vzájemně zastupujete s dalšími kolegy (tj. není to rutina, nejste na to sám a o pestrost není nouze)


Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?

SŠ vzdělání s maturitou (podmínkou) a prokazatelná schopnost řízení osobního automobilu (ŘP sk.B) po Praze a blízkém okolí jsou základ
oceníme orientaci v IT komoditách – hardware i software a/nebo zkušenosti s fakturací a znalost SW Helios
dobrou znalost kancelářských aplikací – Word, Excel
základní znalost anglického jazyka – orientace v dokladech ke zboží, jednodušší maily (lze si pomoci překladačem)
čistý trestní rejstřík

Komu se u nás bude líbit?
Ideální nový kolega:

je aktivní a schopný samostatně řešit úkoly
zvládá rozdělování úkolů uvnitř týmu a dobře a rád spolupracuje s ostatními
má pozitivní přístup ke změnám
je schopný rychle se učit

Nabízíme Vám:

místo ve stabilní české společnosti, která neustále roste díky vysokému nasazení všech zaměstnanců
příjemné pracovní prostředí (zázemí malé kanceláře, hezké pracovní místo)
pravidelnou pracovní dobu 8:00 - 17:00
přátelský a dobře sehraný pracovní kolektiv
téměř rodinné prostředí – nejsme korporát, ale máme ISO a máme rádi, když procesy fungují hladce, efektivně a bez zádrhelů a zbytečných chyb
nástup ihned nebo dohodou
pracoviště – Praha 7 (v bezprostřední blízkosti MHD a 1 zastávku od metra/nádraží Holešovice)

Chcete k nám?
Stačí poslat váš stručný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Ozveme se v průběhu několika pracovních dní.