hledá se nový kolega na pozici REFERENT LOGISTIKY A FAKTURACE
O pozici
Pracovní nabídka
Pro dlouhodobou spolupráci hledáme do menšího logistického a fakturačního týmu příjemného a pracovitého kolegu, který bude mít na starosti agendu logistiky a fakturace.
Jedná se o náhradu za kolegu, který se odstěhoval z Prahy a my jsme tak přišli o skvělého člena týmu.
Tato pozice je vhodná pro juniornějšího uchazeče, který má praxi v administrativě (stačí i při studiu), je pečlivý, nebojí se lehčí fyzické práce (manipulace se zbožím - viz níže) a rád řídí automobil.
Jaké každodenní úkoly Vás na této pozici čekají?
=> logistické činnosti a fakturace:
- příjem zboží - roztřídění a identifikace zboží, předání informací obchodními a/nebo technickému oddělení
- kontrola zboží při převzetí od dopravce (stav, množství) a vstupní kontrola kvality na základě podkladů
- příprava zboží ze skladu pro obchodníky či techniky
- vystavování dokladů – objednávky, faktury, dodací listy, likvidační a předávací protokoly
- vyřizování reklamací u dodavatelů
=> komunikace s externími zákazníky i napříč odděleními
=> zajištění přesunu zboží od dodavatelů k zákazníkům – rozvozy tvoří přibližně 30 % pracovní náplně (jezdí se z 99% osobním vozem kombi)
=> na této pozici se v rámci týmu vzájemně zastupujete s dalšími kolegy (tj. není to rutina, nejste na to sám a o pestrost není nouze)
Jaké znalosti a zkušenosti byste měli mít?
SŠ vzdělání s maturitou (podmínkou) a prokazatelná schopnost řízení osobního automobilu (ŘP sk.B) po Praze a blízkém okolí jsou základ
oceníme orientaci v IT komoditách – hardware i software a/nebo zkušenosti s fakturací a znalost SW Helios
dobrou znalost kancelářských aplikací – Word, Excel
základní znalost anglického jazyka – orientace v dokladech ke zboží, jednodušší maily (lze si pomoci překladačem)
čistý trestní rejstřík
Komu se u nás bude líbit?
Ideální nový kolega:
je aktivní a schopný samostatně řešit úkoly
zvládá rozdělování úkolů uvnitř týmu a dobře a rád spolupracuje s ostatními
má pozitivní přístup ke změnám
je schopný rychle se učit
Nabízíme Vám:
místo ve stabilní české společnosti, která neustále roste díky vysokému nasazení všech zaměstnanců
příjemné pracovní prostředí (zázemí malé kanceláře, hezké pracovní místo)
pravidelnou pracovní dobu 8:00 - 17:00
přátelský a dobře sehraný pracovní kolektiv
téměř rodinné prostředí – nejsme korporát, ale máme ISO a máme rádi, když procesy fungují hladce, efektivně a bez zádrhelů a zbytečných chyb
nástup ihned nebo dohodou
pracoviště – Praha 7 (v bezprostřední blízkosti MHD a 1 zastávku od metra/nádraží Holešovice)
Chcete k nám?
Stačí poslat váš stručný životopis v českém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.
Ozveme se v průběhu několika pracovních dní.