Front Office Specialist

Jméno/Firma
Grant Thornton Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Pujmanové 1753/10a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Přidej se k našemu Front Office týmu!

Právě teď hledáme do našeho týmu usměvavého a komunikativního kolegu/kolegyni, který/á se nezalekne žádného úkolu a rád/a přispěje k profesionálnímu chodu naší recepce.

Co vás čeká

  • Zajištění profesionálního chodu recepce.
  • Komunikace s klienty a návštěvníky – osobně, telefonicky i e-mailem.
  • Správa kalendáře a rezervace zasedacích místností.
  • Administrativní podpora kolegů (evidence pošty, objednávky kancelářských potřeb apod.).
  • Koordinace kurýrních a poštovních služeb.
  • Péče o příjemné prostředí kanceláře.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Výborné komunikační a organizační dovednosti.
  • Profesionální a příjemné vystupování.
  • Dobrou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel).
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
  • Spolehlivost, pečlivost a schopnost pracovat samostatně.
  • Předchozí zkušenosti na podobné pozici jsou výhodou, nikoli podmínkou.

Co vám můžeme nabídnout

  • Přátelské pracovní prostředí ve stabilní mezinárodní společnosti.
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
  • Zaměstnanecké benefity (např. stravenky, Multisport karta, příspěvek na vzdělávání a další).
  • Moderní kanceláře s dobrou dostupností.
  • Dny volna navíc.