Zákaznická podpora pro Nespresso projekt s češtinou
Concentrix
Česká republika
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Zákaznický servis
7. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu podpory zákazníků hledáme kávové nadšence, kteří mají chuť spolu s námi poskytnout zákazníkovi prvotřídní servis a provést ho celou nabídkou našich produktů.
JAK VYPADÁ DEN NAŠEHO SPECIALISTY?
- komunikuje s Nespresso zákazníky po telefonu, emailem, přes live chat nebo sociální média
- pomáhá zákazníkům s výběrem kávy, vhodného kávovaru a příslušenství
- zpracovává telefonické nebo emailové objednávky zákazníků
- zákazníky informuje o našich produktech a službách, novinkách, akcích
- aktualizuje data o zákaznících v databázi, pomáhá novým členům s registrací do věrnostního programu
- řeší jakékoliv jiné požadavky, se kterými se na nás zákazník obrátí
- a to vše u šálku výborné kávy a v týmu kávových srdcařů (nás káva totiž hodně baví)!
- práce je na směny: ranní 8:00 - 16:30, odpolední 11:30-20:00, občasné víkendy a státní svátky (plán směn je znám vždy dopředu)
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
- baví vás pracovat s lidmi a komunikovat s různými zákazníky
- zajímá vás káva jako produkt
- udělá vám radost, když zákazníkovi můžete poradit a vyřešit jeho požadavek nebo problém
- výhodou je, pokud již podobnou zkušenost máte, např. s přímým prodejem nebo ze zákaznického/call centra
- nebojíte se občas mluvit anglicky (systémy máme v angličtině a občas zavolá anglicky mluvící zákazník)
- máte týmového ducha a chuť na sobě dál pracovat.
Nabízíme:
- 2x HO tydne
- kompletní technické vybavení pro práci (ntb, monitor, klávesnice, apod.)
- stravenky
- atraktivní bonusy podle výkonu
- každodenní komunikace v angličtině
- bonusy za doporučení
- férový a lidský tým
- komplexní zaškolení a další tréninky pro podporu zaměstnance
- příležitost nastartovat svou kariéru v mezinárodním prostředí
- interaktivní aktivy: team-building, firemní večírky, sporty, atd.
If you are interested in our offer, please apply now!