Referent logistiky a zákaznického servisu

Jméno/Firma
AMER SPORTS Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
V Chotejně 700/7, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hlavní nápň práce:

Zpracování agendy zákaznických služeb:

  • přijímání a zpracování objednávek
  • jednání se zákazníky, fakturace
  • příprava a kompletace dokumentů pro expedici
  • průběžná kontrola databáze zákazníků a jejich dat
  • komunikace s centrálními logistickými centry

Obecné úkoly:

  • Zpracování objednávek rychle a přesně od okamžiku přijetí do okamžiku odeslání zásilky.
  • Správa objednávek na základě skladové dostupnosti, poskytování náhrad za vyprodané produkty.
  • Zajištění aktuálnosti objednávek pravidelnou kontrolou objednávek na blokované nebo neúplné dodávky, udržováním RDD (požadovaná data dodání) pro všechny objednávky včetně smluv a zajištěním informovanosti zákazníků o změnách a zpožděních.
  • Profesionální zodpovězení tel. hovorů, rychlá odpověď zákazníkům na všechny dotazy.
  • Rychle a efektivně řešit dotazy a reklamace v dodávkách (např. chybějící zboží). V případě obtížných zákazníků nebo situací se obrátit na CS Managera.
  • Zprocesování vratek zboží ze strany zákazníka, správa a následné vystavení dobropisů pro vratky fyzicky přijaté na sklad.
  • Vystavovat zákazníkům dobropisy z důvodu cennových nesrovnalostí.
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními (marketing, prodej, finance) pro zajištění včasného dodání zboží dle požadavku zákazníka.
  • Podpora a pomoc každému kolegovi v případě potřeby, vzájemná zastupitelnost, spolupráce v rámci zajištění pravidelného chodu zákaznického servisu (nemoc, dovolená).


Potřebné dovednosti a schopnosti na danou pozici:

Zaměření na zákazníka: budování pozitivního vztahu se zákazníky; zajišťování, aby požadavky zákazníků byly vyřizovány rychle a profesionálně.

Komunikace: Komunikace se zákazníky profesionálním, čestným, zdvořilým a relevantním způsobem.

Organizování: schopnost organizovat denní, týdenní a měsíční úkoly s prioritou podle potřeby. Zpracovávání objednávek zákazníků a odpovídání na hovory zákazníků podle KPI nastavených pro zákaznický servis.

Budování vztahů: má kooperativní přístup s kolegy, podporuje a pomáhá ostatním v případě potřeby. Dokáže pracovat v týmu k dosažení společných cílů.

Řešení problémů: schopnost identifikovat problémy, stanovení si akčních plánů k jejich vyřešení co nejrychleji, nejefektivněji a bez nákladů. Rozhodování see na základě analýzy a zkušeností. Přebírání odpovědnost za činy a výsledky.

Přizpůsobení se změnám, flexibilita: otevřenost a schopnost přizpůsobit se změnám. Schopnost hledat a navrhovat nové způsoby práce. Flexibilnost ke změně rutin a priorit v obdobích vysokého pracovního vytížení.

Odpovědnost a spolehlivost: schopnost plnit úkoly a termíny nezávisle, přesně a včas.