Referent logistiky a zákaznického servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Hlavní nápň práce:
Zpracování agendy zákaznických služeb:
- přijímání a zpracování objednávek
- jednání se zákazníky, fakturace
- příprava a kompletace dokumentů pro expedici
- průběžná kontrola databáze zákazníků a jejich dat
- komunikace s centrálními logistickými centry
Obecné úkoly:
- Zpracování objednávek rychle a přesně od okamžiku přijetí do okamžiku odeslání zásilky.
- Správa objednávek na základě skladové dostupnosti, poskytování náhrad za vyprodané produkty.
- Zajištění aktuálnosti objednávek pravidelnou kontrolou objednávek na blokované nebo neúplné dodávky, udržováním RDD (požadovaná data dodání) pro všechny objednávky včetně smluv a zajištěním informovanosti zákazníků o změnách a zpožděních.
- Profesionální zodpovězení tel. hovorů, rychlá odpověď zákazníkům na všechny dotazy.
- Rychle a efektivně řešit dotazy a reklamace v dodávkách (např. chybějící zboží). V případě obtížných zákazníků nebo situací se obrátit na CS Managera.
- Zprocesování vratek zboží ze strany zákazníka, správa a následné vystavení dobropisů pro vratky fyzicky přijaté na sklad.
- Vystavovat zákazníkům dobropisy z důvodu cennových nesrovnalostí.
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními (marketing, prodej, finance) pro zajištění včasného dodání zboží dle požadavku zákazníka.
- Podpora a pomoc každému kolegovi v případě potřeby, vzájemná zastupitelnost, spolupráce v rámci zajištění pravidelného chodu zákaznického servisu (nemoc, dovolená).
Potřebné dovednosti a schopnosti na danou pozici:
Zaměření na zákazníka: budování pozitivního vztahu se zákazníky; zajišťování, aby požadavky zákazníků byly vyřizovány rychle a profesionálně.
Komunikace: Komunikace se zákazníky profesionálním, čestným, zdvořilým a relevantním způsobem.
Organizování: schopnost organizovat denní, týdenní a měsíční úkoly s prioritou podle potřeby. Zpracovávání objednávek zákazníků a odpovídání na hovory zákazníků podle KPI nastavených pro zákaznický servis.
Budování vztahů: má kooperativní přístup s kolegy, podporuje a pomáhá ostatním v případě potřeby. Dokáže pracovat v týmu k dosažení společných cílů.
Řešení problémů: schopnost identifikovat problémy, stanovení si akčních plánů k jejich vyřešení co nejrychleji, nejefektivněji a bez nákladů. Rozhodování see na základě analýzy a zkušeností. Přebírání odpovědnost za činy a výsledky.
Přizpůsobení se změnám, flexibilita: otevřenost a schopnost přizpůsobit se změnám. Schopnost hledat a navrhovat nové způsoby práce. Flexibilnost ke změně rutin a priorit v obdobích vysokého pracovního vytížení.
Odpovědnost a spolehlivost: schopnost plnit úkoly a termíny nezávisle, přesně a včas.