Vedoucí Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
O pozici
Pracovní nabídka
Krizové centrum pro rodinu Cestou necestou v Trojické hledá vedoucí/ho sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Čemu se budete věnovat?
- Vedení služby SAS - budete řídit realizaci služby a úzce spolupracovat s vedením organizace; účastnit se porad vedení; strategického plánování; zpracovávat a aktualizovat metodiky a standardy, vč. kontroly jejich naplňování; připravovat podklady pro projektové žádosti, průběžné a závěrečné zprávy aj.
Budete také rozhodovat o přijetí zájemců do služby a podepisovat s nimi smlouvy; přidělovat klíčového pracovníka; evidovat a vést pořadník zájemců o službu.
- Vedení týmu SAS - metodicky povedete pracovníky služby; budete jim poskytovat zpětnou vazbu ve vztahu k jejich práci v rámci týmu i ve vztahu ke konkrétním klientským případům; kontrolovat kvalitu a efektivitu práce, realizovat výběrová řízení na nové pracovníky; provádět pravidelné hodnocení pracovníků aj.
- Sociální práci - v pozici klíčového pracovníka služby budete komunikovat se zájemci o službu a realizovat s nimi jednání; ve spolupráci s rodinou pravidelně vytvářet individuální plán podpory a jeho vyhodnocení; realizovat ambulantní a terénní intervence v souladu s tímto plánem podpory; vést dokumentaci aj.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- VOŠ či VŠ vzdělání v oboru: sociální práce a sociální pedagogika, speciální pedagogika, sociální politika, sociální právo či obdobný humanitní směr, požadavky na vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - sociální pracovník
- znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a vyhlášky č. 505/2006, kterou se provádí některá ustanovení zákona o sociálních službách
- min. 3 roky praxe v oboru zaměřeném na sociální práci, sociální pedagogiku, sociální péči, psychologii, adiktologii, ergoterapii, arteterapii či obdobnou problematiku.
- dobré organizační a komunikační schopnosti; schopnost: koncepčního a analytického myšlení; dělat rozhodnutí a nést zodpovědnost; inspirovat, motivovat a vést členy týmu; samostatnost, spolehlivost, schopnost efektivně pracovat v týmu; psychická odolnost; flexibilita a adaptabilita.
- motivace k osobnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání
- uživatelská znalost MS Office
Výhodou bude, pokud budete mít
- praxi s vedením pracovního týmu
- znalost metod sociální práce dětmi a rodinami
- praxi s tvorbou metodických materiálů v sociálních službách
Co vám můžeme nabídnout
- práci v centru Prahy – Trojická ulice č. 1, Praha 2
- částečně flexibilní pracovní dobu
- příjemný zkušený pracovní tým
- pravidelnou supervizi a podporu dalšího vzdělávání
- možnost home office po domluvě
- služební notebook a telefon
- vlastní kancelář
- 48 hodin vzdělávání
- 3 dny sick day
- 25 dní dovolené + 3 dny regeneračního volna
Nemalým bonusem pro nás je
- nedaleko je slavná Plavecká Polévkárna, kde si užíváme senzační obědy
- náplavka jen pár metrů od nás a botanická zahrada také, možnost relaxu po práci je tedy na dosah
- smysl pro humor, který si v týmu pěstujeme
- vzájemná týmová podpora, kterou si poskytujeme
V případě zájmu zašlete své CV a shrnutí, co byste od pozice očekával/a a mohl/a nabídnout (jaké své zkušenosti a dovednosti můžete využít při práci s rodinami a v rámci podpory rodin při udržení bydlení) a v čem je pro vás tato pozice zajímavá. Uvítáme také odkaz na případné reference.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ
Zasláním svého CV do výběrového řízení potvrzujete relevantnost všech uvedených osobních údajů a dáváte svolení se zpracováním svých osobních údajů pro účel výběrového řízení.