Výkonný ředitel/ředitelka pro nově vznikající společnost
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost CEJIZA, s.r.o. byla založena v roce 2009 Jihomoravským krajem, který je i v současné době jejím jediným společníkem. Od svého vzniku se společnost zaměřuje na poskytování služeb jak Jihomoravskému kraji, tak i krajem zřízeným právnickým osobám. S ohledem na nárůst rozsahu činnosti společnosti dojde ve druhé polovině 2025 k rozdělení společnosti a činnost v oblasti energetického managementu bude poskytována novou samostatnou společností s ručením omezeným.
Nově vznikající společnost bude sesterskou firmou, k již existující společnosti. Jihomoravský kraj bude jediným zakladatelem a společníkem.
Pokud Vás láká tato příležitost, máte zkušenosti s řízením společnosti a vedením lidí, dejte nám vědět, rádi s Vámi probereme detaily.
Vaše náplně práce:
- nastavení, řízení a koordinace provozních procesů a optimalizace pro efektivní řízení v nově vznikající společnosti, v budoucnu případně i v její dceřiné společnosti
- převádění strategických cílů společnosti do konkrétních projektů
- hodnocení technicko-ekonomických cílů a plnění plánů
- příprava reportingu o hospodaření a činnosti společnosti
- dohled nad rozpočtem, optimalizace nákladů a hledání externího financování
- koordinace řešení provozních a operativních problémů
- sledování a vyhodnocování efektivity provozních procesů, návrhy na zlepšení jejich koordinace v rámci společnosti
- tvorba organizačních, provozních a pracovních řádů a dalších norem potřebných k řízení společnosti
- koordinace provozních smluvních vztahů a kontrola dodržování provozních předpisů, pravidel a směrnic
- budování, rozvoj a vedení týmu, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených pracovníků (17 zaměstnanců)
- vedení personální agendy společnosti
Očekáváme:
- VŠ vzdělání
- vzdělání nebo praxi v oblasti energetiky
- prokazatelné zkušenosti s řízením společnosti a zkušenosti s vedením kolektivu
- vynikající komunikační dovednosti
- velmi dobré organizační schopnosti, analytické a praktické uvažování
- schopnost samostatného rozhodování a řízení denní operativy i strategického plánování
- velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- zajímavá a zodpovědná pozice nejprve ve stávající společnosti, následně v nově vzniklé společnosti
- možnost podílet se na přípravě nově vznikající společnosti (nová společnost vznikne ve 2. pololetí 2025 rozdělením stávající společnosti)
- přátelský, motivující a podporující kolektiv
- vzdělávání podporované společností
- HPP, plný úvazek, doba neurčitá
- mzda dle Vašich zkušeností 70 000 – 85 000 Kč (celková mzda zahrnuje základní mzdu, osobní ohodnocení, roční bonusy)
- firemní notebook, služební telefon
- 5 týdnů dovolené, 4 sick days plně hrazené
- stravenkový paušál
- kanceláře: Brno (vyhrazené parkovací místo u kanceláře)