Specialista technické správy nemovitostí

Jméno/Firma
Terminál Florenc s.r.o.
Pracoviště
Pod výtopnou 13/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Terminál Florenc s.r.o. je největší autobusové nádraží pro mezinárodní dopravu v ČR. Ročně odbavíme více než 10 milionů cestujících a zajišťujeme komplexní správu našich nemovitostí, parkovišť, směnáren a dalších služeb. Kromě stabilního zázemí pro naše zaměstnance se soustředíme na inovace, které nás posunou na novou úroveň. Rádi přivítáme proaktivní kolegy s tahem na branku, kteří se chtějí podílet na změnách a růstu naší firmy.

Bude nám spolu dobře, pokud se vyžíváte v multitaskingu, jste superhrdinou ve svém oboru a máte zkušenosti s rozúčtováním médií a technickou dokumentací. Zkrátka hledáme člověka s go-to attitude, proaktivním přístupem, který rozsvítí i naše dny. Máte tah na bránu, dokážete se zorientovat v legislativě a nepropásne jediný termín? Navíc si poradíte s každou tabulkou? V tom případě vás rádi poznáme osobně.

Co bude náplní Vaší práce?

  • vedení evidence a agendy hmotného a operativního majetku
  • provádění pravidelné inventarizace majetku
  • vedení evidence stavebně technického stavu budov a areálů
  • vedení archivu stavebně technické dokumentace a jeho digitalizace, vyhledávání dokumentace na základě klientských požadavků
  • vedení evidence věcných břemen a rozhodnutí vydaných MČ, MHMP k příslušným pozemkům/nemovitostem
  • komunikace s Katastrálním úřadem
  • rozpočítávání médií a služeb v komerčních/bytových prostorách - nutná znalost vyhlášky 269/2015 Sb., vytváření podkladů pro fakturaci, příprava podkladů pro vyúčtování
  • komplexní administrace IS napříč všemi úseky a jeho supervize
  • spolupráce na přípravě nových modulů v IS dle požadavků managementu/ostatních oddělení
  • spolupráce s účetním a obchodním oddělením
  • proškolování a poradenství zaměstnanců při práci s IS

Co od Vás očekáváme?

  • Min. 2 roky praxe v oboru facility managementu nebo příbuzném technickém oboru s možností ověření referencí.
  • Preferujeme vzdělání technického směru.
  • Nutná znalost novely stavebního zákona.
  • Dobrá znalost PC - MS Excel, budete s ním pracovat na každodenní bázi.
  • Pečlivost, samostatnost, důslednost a procesní a analytické myšlení.
  • Schopnost orientace v technických plánech a stavební dokumentaci.
  • Zájem o práci v dynamickém prostředí a ochotu podílet se na inovacích a změnách ve firmě.

Co Vám nabídneme?

  • Stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na MHD.
  • Multisport kartu pro aktivity mimo pracovní dobu.
  • Dovolenou nad rámec zákona po odpracované době.
  • Zdravé svačinky na pracovišti.
  • Možnosti vzdělávání.
  • Slevové karty v rámci skupiny.
  • Motivační odměny za plnění předem nastavených cílů a výsledků.
  • Pracovní smlouvu dle dohody, nástup je možný ihned.

Pokud máte drive a chcete se podílet na inovacích a zlepšování procesů, přidejte se k nám! Zašlete nám svůj motivační dopis a strukturované CV a staňte se součásti našeho týmu.