???? Senior People & Culture Partner (CZ, SK, PL, HU), HR role s NJ

Jméno/Firma
Talentor Advanced Search
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do silné mezinárodní společnosti hledáme seniorního People & Culture Partnera, který/á zastřeší HR agendu pro region CZ, SK, PL, HU.

Skvělá příležitost pro zkušeného HR profesionála se znalostí němčiny, který chce kombinovat strategii, rozvoj lidí a mezinárodní projekty. Mezinárodní výrobně-technická skupina.

Co bude vaší náplní práce?

Regionální HR agenda:

  • Zastřešení HR agendy v rámci CZ, SK, PL a HU
  • Koordinace činností s lokálními HR partnery a jejich budoucí vedení
  • Strategická i operativní HR podpora pro vedoucí pracovníky v regionu

Strategické řízení a spolupráce s vedením:

  • Spoluvytváření a implementace HR strategie ve spolupráci s top managementem
  • Interpretace a analýza HR dat a klíčových ukazatelů pro rozhodování managementu
  • Participace na organizačních změnách a transformacích

People Development & Talent Management:

  • Návrh a realizace aktivit v oblasti rozvoje zaměstnanců
  • Onboarding, kariérní rozvoj, potenciálové programy, nástupnictví
  • Podpora leadershipu v jejich rozvoji a rozvoji jejich týmů

Nábor a zaměstnanecký cyklus:

  • Zodpovědnost za celý proces náboru – od zveřejnění pozic až po výběr kandidátů
  • Organizace a vedení výběrových řízení, hodnocení kandidátů
  • Spolupráce na onboardingu a odchodech zaměstnanců

Employer Branding & Employee Experience:

  • Spolupráce na HR marketingu a posilování značky zaměstnavatele
  • Využívání sociálních médií a HR nástrojů k podpoře přitažlivosti firmy
  • Návrh a realizace mezinárodních workshopů, teambuildingů a interních eventů

Spolupráce napříč HR strukturou:

  • Úzká spolupráce s centrálním HR týmem a regionální HR Business Partnerkou
  • Podpora při zavádění a standardizaci HR procesů v rámci celé skupiny

Koho hledáme?

  • VŠ vzdělání – ideálně v oboru HR, ekonomie, psychologie, managementu apod.
  • Min. 5 let zkušeností v HR – s přesahem do více oblastí (nábor, rozvoj, změny, HR projekty…)
  • Zkušenost z větší mezinárodní společnosti nebo koncernu
  • Zkušenosti s řízením HR procesů, nastavováním standardů, budováním HR strategie
  • Aktivní znalost němčiny (komunikace s centrálou a v rámci regionu)
  • Komunikativní znalost angličtiny výhodou
  • Skvělý stakeholder management – budete spolupracovat s vedením i mezinárodními týmy
  • Vysoká míra organizovanosti, zodpovědnosti, schopnost řídit složité HR projekty
  • Profesionální vystupování, silná osobnost schopná fungovat v různorodém prostředí
  • Ochota cestovat v rámci regionu
  • Chuť budovat, posouvat HR dopředu a být součástí růstu

Co nabízíme?

  • Zajímavou a strategickou roli v silné mezinárodní skupině
  • Možnost ovlivnit HR procesy napříč čtyřmi zeměmi
  • Postupné převzetí vedení dalších HR partnerů v regionu
  • Zaškolení v Rakousku, prostor pro profesní růst
  • Flexibilní režim (Brno + Home Office dle dohody)
  • Podpora leadershipu, kreativita a důvěra v samostatnost
  • Odpovědnost za vlastní agendu i mezinárodní HR projekty