VEDOUCÍ ODDĚLENÍ HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY

Jméno/Firma
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Pracoviště
třída Kpt. Jaroše 1926/7, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY

Máte schopnosti vést a koordinovat útvar hospodářské správy,

jak po technické, tak po personální stránce?

Chcete se starat o technický provoz budov a vozového parku Úřadu?

Baví Vás připravovat a zajišťovat investiční akce, činnosti a projekty?

Pokud jste na uvedené otázky odpověděli ANO, pak hledáme právě Vás!

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže hledá uchazeče/uchazečku na vedoucí pozici v Oddělení hospodářské správy.

Co u nás budete dělat?

  • řídit, koordinovat a realizovat činnosti v rámci Oddělení hospodářské správy,
  • koordinovat investiční záměry, činnosti, akce a projekty Úřadu,
  • zajišťovat a kontrolovat úkoly a služby spojené s budováním, s provozem a technickým chodem sídla Úřadu,
  • zodpovídat za oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany,
  • kontrolovat hospodaření a nakládání s finančními i hmotnými prostředky na oddělení,
  • mít na starosti chod vozového parku, jeho technickou připravenost, čistotu, opravy a údržbu,
  • zajišťovat hmotné kapacity, materiálně-technické služby, zásobování a hospodářské potřeby pro zajištění všech činností Úřadu, aj.

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené VŠ magisterské vzdělání s ekonomickým, právním, nebo technickým zaměřením,
  • velmi dobrou orientaci v investičních činnostech, jejich realizaci a koordinaci,
  • znalosti a zkušenosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a protipožární ochrany,
  • základní znalost problematiky podprogramu EDS/SMVS (ISPROFIN) v rámci programového financování podle zvláštních předpisů,
  • orientaci v investičních činnostech, jejich realizaci a koordinaci,
  • základní znalost a orientaci v elektrotechnických zařízeních,
  • znalost MS Office 2010, orientaci v prostředí Windows 7,
  • samostatnost, spolehlivost a schopnost jednat s lidmi,
  • řidičský průkaz sk. B,
  • schopnost samostatné práce, chuť neustále se učit novým věcem a vzdělávat se,
  • jste osoba flexibilní, pečlivá a spolehlivá.

Znalost problematiky veřejných zakázek a jejich vypisování výhodou.

Co Vám nabízíme?

  • práci v dynamickém a přátelském kolektivu tvořeném odborníky,
  • moderní pracovní prostředí v centru Brna,
  • finanční ohodnocení - 12. platová třída (plat 27 250 Kč až 40 120 Kč dle započitatelné praxe), osobní příplatek v návaznosti na schopnosti prokázané při výkonu práce, odměny, příplatek za vedení ve výši 20 % z platového tarifu nejvyššího platového stupně ve 12. platové třídě,
  • příspěvky z FKSP (na stravování, na produkt spoření na stáří, na životní a pracovní výročí),
  • aktivní podporu odborného vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick day),
  • možnost práce z domova (po dohodě s nadřízeným),
  • pružnou pracovní dobu (Po – Čt 9:00 - 14:00 hod., Pá 9:00 - 13:00 hod.),
  • garanta zapracování v rámci adaptačního procesu během zkušební doby,
  • pracovní poměr na dobu určitou s možností dalšího prodloužení.

Další informace:

  • nástup ihned nebo dle dohody.

V případě zájmu zašlete životopis spolu s motivačním dopisem na e-mailovou adresu, kdy do předmětu uveďte název daného místa.

Bližší informace poskytne Ing. Marie Vidláková, tel. 542 167 575.