Back Office Asistent/ka

Jméno/Firma
Alphaduct, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máte organizační schopnosti? Chcete pracovat pro rychle se rozvíjející společnost? Přidejte se k našemu sehranému týmu.

Co budete dělat?

  • Připravovat a spravovat procesy pro bezproblémový chod společnosti – interní dokumenty, dohledy, kontroly, objednávky kancelářských potřeb apod.
  • Sledovat a zajišťovat proces plnění objednávek, dodržování termínů dodání, přijetí dodávky na sklad včetně zajištění všech potřebných formalit
  • Komunikovat s dodavateli, partnery i kolegy a zajišťovat potřebné dokumenty ke zboží
  • Vyřizovat objednávky zákazníků, sledovat jejich platební morálku, vyřizovat reklamace
  • Zadávat data do systémů
  • Vyřizovat telefonáty a poštu společnosti
  • Organizovat eventy a propagační akce - jejich organizační zajištění, realizaci a vyhodnocení úspěšnosti
  • Budete podpora manažera společnosti

Koho hledáme?

Motivovaného kandidáta/tku, který/á má nadšení pro věc, radost z dobře odvedené práce a dokáže uvažovat v souvislostech.

Co Vám nabízíme:

  • příležitost a prostor pro seberealizaci a odborný růst
  • samozřejmostí je služební mobilní telefon a notebook
  • příjemné pracovní prostředí, sehraný kolektiv a atraktivní produkty
  • hlavní pracovní poměr na jeden rok, s prodloužením na dobu neurčitou
  • řadu firemních benefitů – týden dovolené navíc, sleva na firemní výrobky v rámci holdingu, příspěvek na stravenky, zvýhodněné ceny nákupu pohonných hmot, pitný režim na pracovišti
  • občasné služební cesty

Co musíte splňovat:

  • SŠ s maturitou nebo VŠ
  • AJ slovem i písmem, denní použití, znalost dalšího světového jazyka velkou výhodou (francouzština, španělština nebo italština)
  • Pokročilá znalost MS Office, kontingenční tabulky
  • Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
  • Řidičský průkaz sk. B s praxí

Nástup: dohodou