KONZULTANT*KA V ODDĚLENÍ PROCESNÍHO ŘÍZENÍ

Jméno/Firma
Digitální a informační agentura
Pracoviště
Kodaňská 1441/46, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Informatika a IT služby
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici konzultant*ka ústředního správního úřadu v Oddělení procesního řízení, Odbor Kanceláře ředitele úřadu.

Jedná se o služební místo hrazené z prostředků projektu Operační program Technická pomoc 2021-2027, registrační číslo projektu: CZ.07.01.01/00/22_002/0000091.

Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!

Co vás čeká:

  • spolupráce na tvorbě celostátní koncepce efektivní veřejné správy a veřejných služeb včetně koncepce regulatorního prostředí, transparentnosti, efektivity, kvality a elektronizace veřejné správy, rozvoje lidských zdrojů ve veřejné správě;
  • konzultační činnost ve vztahu k projektům vybraných operačních programů pro sdílení znalostí z oblasti digitalizace veřejné správy a implementace nástrojů eGovernmentu; poskytování podpory při realizaci konkrétních řešení;
  • konzultace s řídicím orgánem operačního programu a podpora při nastavování parametrů, harmonogramu a dalších detailů výzev vycházející z potřeb žadatelů, aplikace jednotných principů při konstrukci výzev a při vytváření nových optimalizačních opatření či standardů služeb, a to vzhledem k potřebě dodržovat jednotný přístup a jednotné principy;
  • konzultační činnost v oblasti digitálních nástrojů a analytických metod v širším kontextu; podpora zohledňování připomínek k návrhům nových právních předpisů s důrazem na jejich digitální přívětivost; spolupráce na tvorbě dokumentů, které pomohou organizaci žadatele/příjemce dlouhodobě zvládat digitální transformaci a s ní spojené nároky na schopnost čelit změnám v kontextu digitálního věku a technologického pokroku;
  • konzultační a informační podpora potenciálních žadatelů o podporu, reflektování jejich potřeb a předávání zpětné vazby dovnitř Digitální a informační agentury;
  • poskytování metodické podpory a standardů ve výše uvedených oblastech;
  • podpora týmu při zpracování právních stanovisek k obecným postupům při aplikaci legislativního rámce digitalizace veřejné správy, zejména zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby, zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, nebo zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce;
  • spolupráce na efektivním fungování týmu, dosahování cílů v oblasti podpory rozvoje digitální veřejné správy a společného profesního růstu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (nezbytné);
  • komunikační a prezentační dovednosti;
  • samostatnost, zodpovědnost a týmový duch.

Co vám můžeme nabídnout:

  • služební poměr na dobu určitou do 30. 9. 2026 (po dobu trvání projektu);
  • 14. platovou třídu (36 240 Kč - 52 930 Kč dle předchozí praxe) s možností přiznání osobního příplatku (až 13 000 Kč po zapracování);
  • plný úvazek;
  • moderní kanceláře v centru Prahy;
  • stravenky nebo možnost stravování v objektu;
  • příspěvek na penzijní připojištění;
  • služební telefon a notebook;
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (sick days);
  • možnost občasné práce z domova;
  • nástup od 15. května 2025 nebo dle dohody.

Je to přesně to, co hledáte? Už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis.