KONZULTANT*KA V ODDĚLENÍ PROCESNÍHO ŘÍZENÍ
Digitální a informační agentura
Kodaňská 1441/46, Praha
Plný
Vysokoškolské
Informatika a IT služby
Čeština
10. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/ novou kolegyni na pozici konzultant*ka ústředního správního úřadu v Oddělení procesního řízení, Odbor Kanceláře ředitele úřadu.
Jedná se o služební místo hrazené z prostředků projektu Operační program Technická pomoc 2021-2027, registrační číslo projektu: CZ.07.01.01/00/22_002/0000091.
Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!
Co vás čeká:
- spolupráce na tvorbě celostátní koncepce efektivní veřejné správy a veřejných služeb včetně koncepce regulatorního prostředí, transparentnosti, efektivity, kvality a elektronizace veřejné správy, rozvoje lidských zdrojů ve veřejné správě;
- konzultační činnost ve vztahu k projektům vybraných operačních programů pro sdílení znalostí z oblasti digitalizace veřejné správy a implementace nástrojů eGovernmentu; poskytování podpory při realizaci konkrétních řešení;
- konzultace s řídicím orgánem operačního programu a podpora při nastavování parametrů, harmonogramu a dalších detailů výzev vycházející z potřeb žadatelů, aplikace jednotných principů při konstrukci výzev a při vytváření nových optimalizačních opatření či standardů služeb, a to vzhledem k potřebě dodržovat jednotný přístup a jednotné principy;
- konzultační činnost v oblasti digitálních nástrojů a analytických metod v širším kontextu; podpora zohledňování připomínek k návrhům nových právních předpisů s důrazem na jejich digitální přívětivost; spolupráce na tvorbě dokumentů, které pomohou organizaci žadatele/příjemce dlouhodobě zvládat digitální transformaci a s ní spojené nároky na schopnost čelit změnám v kontextu digitálního věku a technologického pokroku;
- konzultační a informační podpora potenciálních žadatelů o podporu, reflektování jejich potřeb a předávání zpětné vazby dovnitř Digitální a informační agentury;
- poskytování metodické podpory a standardů ve výše uvedených oblastech;
- podpora týmu při zpracování právních stanovisek k obecným postupům při aplikaci legislativního rámce digitalizace veřejné správy, zejména zákona č. 12/2020 Sb., o právu na digitální služby, zákona č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, zákona č. 300/2008 Sb., o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů, nebo zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce;
- spolupráce na efektivním fungování týmu, dosahování cílů v oblasti podpory rozvoje digitální veřejné správy a společného profesního růstu.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (nezbytné);
- komunikační a prezentační dovednosti;
- samostatnost, zodpovědnost a týmový duch.
Co vám můžeme nabídnout:
- služební poměr na dobu určitou do 30. 9. 2026 (po dobu trvání projektu);
- 14. platovou třídu (36 240 Kč - 52 930 Kč dle předchozí praxe) s možností přiznání osobního příplatku (až 13 000 Kč po zapracování);
- plný úvazek;
- moderní kanceláře v centru Prahy;
- stravenky nebo možnost stravování v objektu;
- příspěvek na penzijní připojištění;
- služební telefon a notebook;
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (sick days);
- možnost občasné práce z domova;
- nástup od 15. května 2025 nebo dle dohody.
Je to přesně to, co hledáte? Už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis.