Nastartuj svoji kariéru v PRE_Nymburk

Jméno/Firma
GIT Consult Czech s.r.o.
Pracoviště
V Kolonii 391, Nymburk
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Nastartuj svoji kariéru! Pražská energetika ti pomůže!

Ukaž, co v tobě je a staň se součástí silné prosperující společnosti působící na trhu energií už 120 let! Pražská energetika hledá posily do týmu zákaznické linky v Nymburce.

Stává se, že nemáš předchozí pracovní zkušenosti a tím pádem nemůžeš najít vhodné zaměstnání? Máme pro tebe řešení. Na této pozici není zapotřebí předchozích pracovních zkušeností, vše tě naučíme! Mezi hlavní požadavky patří: chuť učit se novým věcem a dosažené maturitní vzdělání. Pokud rád/da komunikuješ s lidmi, neváhej a zašli nám svůj životopis.

Datum nástupu: 2. 5. 2025/dohodou

Co tě na této pozici čeká?

  • Budeš součástí týmu, který vyřizuje příchozí hovory zákazníků a řeší jejich požadavky
  • Se zákazníky dochází k telefonické a emailové komunikaci na každodenní úrovni
  • Předávání odborných informací o produktech a službách společnosti
  • Nemine tě práce s interní databází (SAP)
  • Pracovní doba je od pondělí do pátku (7,5 h/den) v příjemném pracovním prostředí
  • Hned od prvního dne tě čeká školení, kdy tě naučíme vše potřebné

Nabízíme:

  • HPP s pracovní dobou 7,5 hodiny/den (37,5 h týdně)
  • Nástup 2. 5. 2025/dohodou
  • Pracovní smlouvu na dobu 1 roku s možností dlouhodobé spolupráce
  • Nástupní mzdu 32.000 Kč s navýšením po zkušební době na 34.000 Kč
  • Bonusy po zapracování - průměrně 5 000 Kč měsíčně
  • 170 Kč stravenky
  • 5 týdnů dovolené, 4 sick day
  • Vlastní pracovní místo
  • Moderní, čisté a pohodlné pracovní prostředí přímo u vlakového nádraží v Nymburce

Koho hledáme?

  • Uchazeče, který má dosažené maturitní vzdělání
  • Komunikativního kolegu, který rád pomáhá
  • Samostatného spolupracovníka, jenž umí být i týmovým hráčem
  • Běžného uživatele PC
  • Parťáka, co může docházet na směny od 8, 9,10 hod

Těšíme se na tvůj životopis!