Administrativní pracovník na objednávky z eshopu/zákaznická podpora

Jméno/Firma
Obklady Vilímek s.r.o.
Pracoviště
Klaricova 873/22, České Budějovice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Co byste dělali?

  • Zpracování objednávek z eshopu v účetním systému Pohoda
  • Komunikace se zákazníky e-mailem a telefonicky - pomoc s výběrem a objednáním zboží, odesílání potvrzení objednávek a podkladů k platbě, plánování expedice zakázek, fakturace zakázek apod.
  • Komunikace s kolegy v týmu v kanceláři i ve skladu
  • Aktualizace produktů na eshopu, přidávání nových produktů na eshop, kontrola cen podle ceníků od dodavatelů apod.
  • Další administrativní činnosti

Procesy máme nastavené tak, aby vše fungovalo co nejefektivněji a nedělali jsme zbytečnou práci. Žádné tabulky ani prezentace u nás nečekejte:-) Jedná se o samostatnou pozici, na které byste byli zodpovědní za zprocesování objednávek z eshopu, podporu zákazníků a administrativní činnosti v kanceláři.

Co požadujeme?

  • Znalost práce na počítači – Word, Excel, Outlook
  • Pečlivost, flexibilitu, týmového ducha
  • Dobré komunikační schopnosti
  • Znalost účetního systému POHODA výhodou
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

  • Stabilní práci v malém kolektivu
  • Nadstandardní finanční ohodnocení, odvíjející se od Vašeho výkonu
  • Pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Nástup dohodou

Kontakt:

Mgr. Lenka Kazdová

tel. 734 792 364