Administrativní pracovník na objednávky z eshopu/zákaznická podpora
Obklady Vilímek s.r.o.
Klaricova 873/22, České Budějovice
Plný
Bez maturity
Zákaznický servis
10. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Co byste dělali?
- Zpracování objednávek z eshopu v účetním systému Pohoda
- Komunikace se zákazníky e-mailem a telefonicky - pomoc s výběrem a objednáním zboží, odesílání potvrzení objednávek a podkladů k platbě, plánování expedice zakázek, fakturace zakázek apod.
- Komunikace s kolegy v týmu v kanceláři i ve skladu
- Aktualizace produktů na eshopu, přidávání nových produktů na eshop, kontrola cen podle ceníků od dodavatelů apod.
- Další administrativní činnosti
Procesy máme nastavené tak, aby vše fungovalo co nejefektivněji a nedělali jsme zbytečnou práci. Žádné tabulky ani prezentace u nás nečekejte:-) Jedná se o samostatnou pozici, na které byste byli zodpovědní za zprocesování objednávek z eshopu, podporu zákazníků a administrativní činnosti v kanceláři.
Co požadujeme?
- Znalost práce na počítači – Word, Excel, Outlook
- Pečlivost, flexibilitu, týmového ducha
- Dobré komunikační schopnosti
- Znalost účetního systému POHODA výhodou
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Co vám můžeme nabídnout?
- Stabilní práci v malém kolektivu
- Nadstandardní finanční ohodnocení, odvíjející se od Vašeho výkonu
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Nástup dohodou
Kontakt:
Mgr. Lenka Kazdová
tel. 734 792 364