HR Admin Specialist
Blue Style a.s.
Karolinská 661/4, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Personalistika a HR
10. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce:
- Veškerá administrativa spojená se zaměstnanci společnosti (smlouvy, výpovědi, dodatky, nástupní dokumentace aj.).
- Udržování aktuálních verzí všech vzorových zaměstnaneckých dokumentů (dodatky, výpovědi, mzdové výměry, apod.).
- Zapojení do preboardingu a onboarding nových zaměstnanců.
- Reporting – nástupy a výstupy nových zaměstnanců.
- Zodpovědnost za BOZP/PO.
- Přidělování zaměstnaneckých karet ve spolupráci s facility teamem.
- Práce v systémech SAP SuccesFactors, případně KS Program, Sharepoint, WorkZone, LinkedIn.
- Zakládání a archivace dokumentů.
- Vkládání pracovních inzerátů na pracovní servery.
- Spolupráce na HR projektech a teambuldingových akcích.
- Budeš řešit další ad hoc úkoly z oblasti HR agendy – každý den bude jiný.
- Zápisy z porady, organizování HR meetingů aj.
- Spolupráce s právním oddělením – vše musí sedět s aktuální legislativou.
Požadujeme:
- Znalost zákoníku práce
- Praxi min. 1 rok
- Zájem o HR, chuť věnovat se personální administrativě a mít jí "v malíku"
- Pečlivost a důslednost
- Diskrétnost!
- Týmový hráč - v našem malém týmu sdílíme spoustu informací a jsme vůči sobě upřímní, hledáme někoho, kdo bude naladěn na "stejnou notu" a bude kopat za svůj tým a za společnost
- Bude fajn, pokud se domluvíš anglicky alespoň na úrovni B1
- Komunikativní povahu a pozitivní "state of mind"
- Znalost MS Office
- Proaktivního člověka, který pracuje samostatně a můžeme se na něj spolehnout
Co za to vše nabízíme:
- MultiSport s příspěvkem zaměstnavatele (karta jen za 500 Kč měsíčně)
- firemní jazykové kurzy angličtiny v pracovní době
- mladý a přátelský kolektiv
- zajímavou a dynamickou práci
- možnost profesního růstu
- společné akce
- slevy na firemní produkty
- Cafeterie Benefit Plus 1.000 Kč měsíčně
- 2 dny sick days
- stravenky v hodnotě 115 Kč/pracovní den (80 Kč přispívá zaměstnavatel)