INTERNATIONAL RELATIONS & PROFILE COORDINATOR

Jméno/Firma
ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o.
Pracoviště
Na Pankráci 1683/127, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
10. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Advokátní kancelář ROWAN LEGAL hledá kolegu/kolegyni na nově vzniklou pozici INTERNATIONAL RELATIONS & PROFILE COORDINATOR.

Máš zkušenosti s koordinací účasti kolegů na mezinárodních akcích? Jsi proaktivní a nedělá Ti problém vyhledávat nové akce? Jsi pečlivý/á, systematický/á, komunikativní a není Ti cizí práce s textem? Jsi schopný/á zorganizovat interní klientskou snídani? Pokud jsi na výše uvedené otázky odpověděl/a ano, rádi se s Tebou setkáme u pohovoru.
 
 Co budeš dělat?

  • Aktivně organizovat a koordinovat účast kolegů na mezinárodních akcích – včas, systematicky a s přehledem.
  • Sledovat dění na vybraných zahraničních trzích a aktivně vyhledávat nové příležitosti pro navazování kontaktů.
  • Organizovat zahraniční cesty od A do Z – domlouvat schůzky, komunikovat v angličtině, zapisovat do kalendářů a řešit veškerou logistiku (letenky a ubytování).
  • Připravovat podklady pro schůzky a cesty – představení naší kanceláře a přehled dosavadní spolupráce s vybranými zahraničními účastníky.
  • Evidovat navazující aktivity po schůzkách a akcích – nenechat důležité věci vyšumět.
  • Evidovat kontakty a schůzky v našem CRM systému – a zároveň přemýšlet, co dává smysl zaznamenávat a proč.
  • Aktivně spravovat a aktualizovat interní databázi CVs všech kolegů – komunikovat s kolegy, zajišťovat korektury a publikování na příslušných místech (web, interní systém).
  • Jazykově upravovat texty specializací – v případě potřeby stylisticky upravit a zajistit korekturu a publikaci na příslušných místech.
  • Organizovat interní snídaně pro klienty.

Jaký bys měl/a být?

Hledáme člověka, který

  • má výborné organizační schopnosti a baví ho mít věci pod kontrolou,
  • umí komunikovat jasně, strukturovaně a včas – ať už jde o kolegy v týmu nebo partnery v zahraničí,
  • je samostatný, systematický a dokáže hlídat termíny a evidovat navazující aktivity,
  • má skvělý cit pro detail a jazyk – nebojí se textu, umí pracovat s korekturou a prezentacemi (PowerPoint, případně Canva),
  • má uživatelskou znalost nástrojů MS Office (Excel – vytváření jednoduchých tabulek),
  • komunikuje plynně anglicky – slovem i písmem,
  • umí si udržet přehled v informacích a nebojí se pracovat s jednoduchými databázemi nebo systémy pro správu webu,
  • zajímá se o mezinárodní prostředí, networking, prezentaci lidí a péči o značku kanceláře jako celku,
  • je schopen zorganizovat akci pro klienty

Co nabízíme?

  • Možnost samostatné koordinace a rozvoj mezinárodních projektů.
  • Moderní a nově zrekonstruované kanceláře na Praze 4 (metro C Pankrác) se stylovou Chill-out zónou.
  • Řadu benefitů – 5 týdnů dovolené, MultiSport karta, stravenky, neomezené Sick days, příspěvek na dopravu, příspěvek na ošacení, v létě zmrzlina v kanceláři, firemní akce.
  • Home office.
  • Smlouvu na dobu neurčitou.

Pozice je vhodná pro absolventy.

Těšíme se na budoucí spolupráci!