Product Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás denně čeká (pracovní náplň) a jaký je tým
Budete součástí produktového týmu Reklamních systémů. Řešíme výkonnostní inzerci, brandovou inzerci, uživatelský zážitek, partnery a relevanci. Hlavní náplní je sledování situace na trhu e-commerce, analýza potřeb uživatelů, prioritizace backlogu a příprava zadání pro vývoj/výzkum. Pro rozvoj produktu založeného na datech budete úzce spolupracovat s datovými analytiky. Díky scrumu se budete pravidelně potkávat na standupech a plánování s vývojovými týmy a v některých projektech i s týmem výzkumu RS.
Jaké zkušenosti budete potřebovat
- Definování vizí rozvoje produktu, potřeb uživatele, prioritizace požadavků a vyhodnocením jejich přínosu.
- Předchozí spolupráce s vývojovým týmem.
- Předchozí zkušenost s rolí produktového manažera nebo business analytika bude velkou výhodou.
- Zkušenost s používám ticketovacího nástroje.
- Znalost PPC prostředí výhodou, ale není vyžadována.
Co získáte
Možnost pracovat na velmi komplexním a technologiemi nabytém systému, který propojuje potřeby inzerentů podpořit prodej a zároveň umožní tvůrcům obsahu monetizovat svoji návštěvnost na obsahových webech. Možnost využít v rozvoji produktu interní jazykový model pro podporu automatizace a optimalizace. Hlubší znalost funkčnosti reklamního systému.