Vendor/Channel Marketing Managera
GIVET Czech s.r.o.
Lomnického 1705/5, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Marketing, média a reklama
7. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Vendor/Channel Marketing Manager bude zodpovědný za nastavení B2B marketingové strategie a její implementaci u obchodních partnerů. Klíčovou součástí této role je úzká spolupráce s dodavateli a partnery za účelem maximalizace obchodních příležitostí a růstu prodeje.
Pracovní náplň:
- Vyjednávání marketingových rozpočtů a dohod o spolupráci s dodavateli pro společné kampaně a akce.
- Vedení a rozvoj marketingových strategií zaměřených na dodavatele (vendors) s cílem podpořit společné obchodní aktivity a růst prodeje produktů a služeb prostřednictvím těchto partnerů.
- Řízení vztahů s klíčovými dodavateli za účelem maximalizace jejich podpory a účasti na marketingových aktivitách.
- Sledování a analýza výkonnosti společných marketingových aktivit a reporting výsledků vedení a dodavatelům.
- Úzká spolupráce s interními týmy.
- Identifikace nových příležitostí ke spolupráci s dodavateli a podpora uvádění nových produktů na trh.
Požadavky
- 3+ roky praxe na dané pozici stačí pokud je člověk šikovný, možné i vyšší zkušenosti
- Silné komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost budovat a udržovat pevné vztahy s dodavateli a obchodními partnery.
- Zkušenost s vytvářením a řízením marketingových kampaní a projektů
- Schopnost analyzovat tržní data a výsledky kampaní a na základě nich navrhovat strategická rozhodnutí
- Znalost digitálních marketingových nástrojů a platforem (např. Google Analytics, CRM, sociální sítě).
- Výborné organizační schopnosti a dovednosti v řízení projektů, včetně správy rozpočtů.