Vendor/Channel Marketing Managera

Jméno/Firma
GIVET Czech s.r.o.
Pracoviště
Lomnického 1705/5, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
7. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Vendor/Channel Marketing Manager bude zodpovědný za nastavení B2B marketingové strategie a její implementaci u obchodních partnerů. Klíčovou součástí této role je úzká spolupráce s dodavateli a partnery za účelem maximalizace obchodních příležitostí a růstu prodeje.

Pracovní náplň:

  • Vyjednávání marketingových rozpočtů a dohod o spolupráci s dodavateli pro společné kampaně a akce.
  • Vedení a rozvoj marketingových strategií zaměřených na dodavatele (vendors) s cílem podpořit společné obchodní aktivity a růst prodeje produktů a služeb prostřednictvím těchto partnerů.
  • Řízení vztahů s klíčovými dodavateli za účelem maximalizace jejich podpory a účasti na marketingových aktivitách.
  • Sledování a analýza výkonnosti společných marketingových aktivit a reporting výsledků vedení a dodavatelům.
  • Úzká spolupráce s interními týmy.
  • Identifikace nových příležitostí ke spolupráci s dodavateli a podpora uvádění nových produktů na trh.

Požadavky

  • 3+ roky praxe na dané pozici stačí pokud je člověk šikovný, možné i vyšší zkušenosti
  • Silné komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost budovat a udržovat pevné vztahy s dodavateli a obchodními partnery.
  • Zkušenost s vytvářením a řízením marketingových kampaní a projektů
  • Schopnost analyzovat tržní data a výsledky kampaní a na základě nich navrhovat strategická rozhodnutí
  • Znalost digitálních marketingových nástrojů a platforem (např. Google Analytics, CRM, sociální sítě).
  • Výborné organizační schopnosti a dovednosti v řízení projektů, včetně správy rozpočtů.