Application Analyst in Smart Metering (m/f/*)
O pozici
Pracovní nabídka
Rychle rostoucí tým vyvíjející SW v rámci skupiny CANCOM hledá nového kolegu/kolegyni/* na pozici “Smart Metering Application Specialist”.
Jaká bude Vaše role?
Budete součástí agilního týmu dodávajícího chytré měření a chytrá grid řešení velkým zákazníků v Česku, Rakousku, Německu a Švýcarsku. Naše týmy mají na starosti vývoj, provoz, podporu 2. a 3. úrovně pro naše zákazníky, správu ICT infrastruktury a podporu CI/CD nástrojů pro vývojové týmy.
Protože rosteme a rozšiřujeme naše zákazníky, hledáme aktuálně posilu do týmu, který je zodpovědný za zajištění zákaznické podpory. Vaše zkušenosti bychom rádi využili pro některé z těchto oblastí - zákaznickou podporu 3. úrovně, při analýze požadavků našich zákazníků a při komunikaci se zákazníky s cílem zajistit splnění jejich obchodních potřeb.
Vaše schopnosti
1. Máte všeobecný IT/ICT přehled:
- Zvládáte dotazy v SQL a konfiguraci MS SQL DB, hledání dat, psaní skriptů pro export a aktualizaci dat. Rozumíte základům správy velkých databázích.
- Umíte udržovat aplikace na Windows serveru a IIS, číst aplikační logy, plánovat úlohy, konfigurovat aplikace.
- Máte zkušenosti s RabbitMQ nebo Keycloak.
- Máte základní znalosti práce se sítěmi na TCP/IP, rozumíte komunikaci aplikací a konfiguraci nastavení sítí. Chápete, jak je aplikovaná distribuovaná SW architektura.
2. Jste schopný/á komunikovat v angličtině
- Jste dobrý/á v komunikaci se zákazníky a uživateli, rádi vysvětlujete, jak věci fungují a pomáháte vyřešit jejich problémy.
- Jste dobrý/á v komunikaci v týmu. Neváháte se ptát a učit. Chcete řešit úkoly společně v týmu.
- Jste dobrý/á ve vytváření strukturovaných popisů a dokumentace pro kolegy i zákazníky.
3. Máte vysoké nároky na kvalitu
- Vaším úkolem je poskytování nejlepších služeb našim zákazníkům.
- Vaše práce je strukturovaná a dobře organizovaná.
- Zkoušíte vylepšovat pracovní postupy a vždy zvyšovat naši efektivitu.
- Jste otevřený/á, připravený/á se učit a nadšený/á novými technologiemi.
4. Analytické myšlení
- Oceníme, když nám pomůžete vylepšovat naše produkty, rozpoznávat potřeby zákazníků a vytvářet návrh technického řešení.
- Budete pomáhat Product Ownerovi vytvářet produktový backlog a spolupracovat s vývojáři během sprintů na vývoji a nasazení SW.
- Vaším úkolem bude komunikovat se zákazníkem s cílem zajistit splnění obchodních potřeb.
Výhody
- Zkušenosti s programováním
- Zkušenosti v korporátních vývojových týmech
- Jira a Confluence
- Německý jazyk
- Český jazyk
Nabízíme
- Malý kreativní tým, vysoký stupeň samostatnosti
- Flexibilní pracovní dobu
- Příjemné prostory na rohu Václavského náměstí
- Práce z domova
- Jazykové vzdělávání, prostor pro sebevzdělávání
- Benefity, příspěvek na pojištění, stravenky,
- 5 týdnů dovolené, 5 sickdays
- MultiSport karta
- Skvělou kávu v kanceláři, spoustu čaje
- Společnou snídaní každý měsíc
- Kariéru v mezinárodní společnosti
*****************************************************
A fast growing SW development team within the CANCOM group is looking for a new colleague for the position of “Smart Metering Application Specialist”.
What would you do?
You will be part of an agile team delivering smart metering and smart grid solutions to large customers in Czech Republic, Austria, Germany, and Switzerland. Our teams are responsible for development, operations, 2nd and 3rd level support for our customers, ICT infrastructure management and CI/CD tools support for development teams.
As we are growing and expanding our customer base, we are currently looking for a team member who is responsible for providing customer support. We would like to use your experience in some of these areas - Level 3 customer support, in analyzing our customers' requirements and in communicating with customers to ensure their business needs are met.
Your skills
1. You have an overall IT/ICT overview
- You can query in SQL and configure MS SQL DB, search for data, write scripts to export and update data. You understand basics of how large databases are maintained.
- You can maintain Applications in Windows Server and IIS, read application logs, plan tasks, configure applications.
- You have experience with RabbitMQ or Keycloak.
- You have basic knowledge of networking in TCP/IP, understand how applications communicate and configure network settings. You know how distributed SW architecture is applied.
2. You are able to communicate in English
- You are good in the communication with customers and users, you like to explain how things work and help them to solve their issues.
- You are a good team communicator. You don’t hesitate to ask and learn. You want to solve the tasks together in the team.
- You are good in creating structured descriptions and documentation for your colleagues and for the customers.
3. You have high quality standards
- Your goal is to provide the best services for our customers.
- You work structured and well organized.
- You are trying to improve the way we work and always increase our efficiency.
- You are open, eager to learn and excited about new technologies.
4. Analytical thinking
- We appreciate it when you help us improve our products, identify customer needs and design technical solutions.
- You will help the Product Owner create product backlog and work with developers during sprints to develop and deploy software.
- Your role will be to communicate with the customer to ensure business needs are met.
Advantage
- Programming experience
- Experience in corporate development teams
- Jira and Confluence
- German, Czech language
We offer
- A small creative team, a high degree of autonomy
- Flexible working hours
- Work in our office based in the very center of Prague
- Work from home
- Language lessons, additional training, time for self-education
- Pension or life insurance benefits, contribute towards meal vouchers
- 25 annual leave days, 5 sick days
- MultiSport card
- Wide selection of tea and coffee for free
- Free breakfasts monthly
- A career in an international company