Customer Service Specialist FMCG

Jméno/Firma
AGENTURA FALA s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, mezinárodní obchodní společnost působící v FMCG segmentu, hledáme komunikativního kandidáta se zkušenostmi se zákaznickým servisem v logistickém oddělení (zpracování objednávek, doprava, skladování a administrativa), který nemá rád stereotyp, baví ho rozmanitost v práci a zároveň může využít i své analytické schopnosti.

Co bude náplní Vaší práce:

  • zpracovávání zákaznických objednávek
  • spolupráce s logistickým a obchodním oddělením
  • řízení toku interních dokumentů, spolupráce s účetní firmou
  • řešení reklamací a fakturačních rozdílů
  • komunikace se zákazníky (obchodní řetězce) a externími logistickými partnery
  • práce se systémem EDI/SAP
  • tvorba reportů v MS Excel
  • podpora obchodního oddělení
  • administrativa související s provozem kanceláře

Co od Vás budeme požadovat:

  • SŠ vzdělání
  • min 1- 2 roky praxe na pozici v logistice nebo v zákaznickém servisu (ne v call centru)
  • znalost ČJ jako rodilý mluvčí, komunikativní AJ používaná v praxi
  • znalost systému SAP a ekonomické vzdělání výhodou
  • velmi dobrá znalost MS Office (především MS Excel)
  • vysoce pro-zákaznický přístup
  • schopnost budovat vztahy, pracovat v teamu a hledat řešení
  • pečlivost, přesnost v pracovním výkonu, flexibilitu, chuť učit se novým věcem

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zázemní úspěšné zahraniční společnosti
  • menší kolektiv profesionálů
  • možnost přicházet s vlastními nápady
  • velmi různorodou práci
  • balíček zaměstnaneckých výhod (občerstvení na pracovišti: káva, čaj; 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, služební telefon, notebook, multisport karta, firemní akce, teambuildingy)
  • Finance: zajímavé finanční ohodnocení + bonusy
  • Nástup: ihned/dohodou
  • Možnost zkráceného úvazku na 7 hodin

Lokalita Praha 9 (východní okraj Prahy)