Ředitel správy povodí

Jméno/Firma
Povodí Ohře, státní podnik
Pracoviště
Bezručova 4219, Chomutov
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Profil ideálního kandidáta:

· VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru Vodní hospodářství a vodní stavby

· prokazatelné zkušenosti na obdobné pracovní pozici

· schopnost řešit problémy, rozhodnout se a vyhodnotit priority, řídit změny

· detailní přehled v oblasti Vodního zákona, všeobecný přehled v oblasti Stavebního zákona, Zákona o ochraně přírody a krajiny, Správního řádu a další související legislativě

· zkušenosti se státní správou a samosprávou

· ekonomické a právní povědomí

· vysoké komunikační dovednosti

· aktivní přístup k sebevzdělávání, vysoké pracovní nasazení, loajalita

Náplň práce:

· řízení činností směřujících k ochraně a rozvoji spravovaného území a majetku, vyhodnocení efektivity záměrů, studií a projektů

· řízení BOZP a PO v podniku

· řízení Plánování v oblasti vod včetně provozního monitoringu a zajišťování účelného využívání zdrojů

· řízení havarijní služby na ochranu vod

· řízení procesu vyjadřování k záměrům dle Stavebního zákona

· spolupráce se státní správou, samosprávou a dalšími subjekty včetně fyzických osob

· odborná podpora ostatních organizačních jednotek podniku včetně závodů při výkonu správy povodí a majetku

· výběr a strategické řízení externích zhotovitelů

· zajištění dodržování platné legislativy včetně norem pro výkon, kvalitu, náklady a bezpečnost

· sledování nových vývojových trendů a jejich implementace do podnikové praxe

· rozvoj podniku, hledání inovací, zlepšování efektivity práce a řízení

· reprezentace při jednáních s externími subjekty a součinnost při řešení specifických požadavků

· řízení přípravy plánu investic, oprav a nákupu strojů a zařízení včetně jejich aktualizace, kontroly a vyhodnocení, kontrolování výdajů a zajišťování účelného využívání zdrojů v rámci svěřeného úseku

· vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených zaměstnanců v rámci svěřeného úseku

Nabízíme:

· zajímavou a rozmanitou práci ve stabilním českém podniku s dlouhou tradicí

· mzdu odpovídající Vaší praxi a dovednostem

· služební auto i pro soukromé účely

· příjemné a motivující pracovní prostředí, vstřícný tým spolupracovníků

· širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů

Součástí výběrového řízení je zpracování písemné práce na téma „Řízení agendy správy povodí“. Minimální obsah práce:

· zajištění spolupráce se státní správou a samosprávou

· zajištění BOZP a PO v podniku

· kvalita vyjadřování k záměrům dle Stavebního zákona

· kvalita vyjádření z pohledu ochrany zájmů státu a podniku

· zásady práce akreditované laboratoře

· zajištění naplňování poslání Plánování v oblasti vod

· zajištění zpracování návrhů záplavových území a jejich aktivních zón

· možnosti využití dotačních titulů pro akce státního podniku

· využití SW pro efektivní práci úseku správy povodí i ve vazbě na ekonomiku podniku

Maximální rozsah práce je 8 normostran textu.

V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis, zpracovanou písemnou práci a motivační dopis nejpozději do 6. 11. 2024 do 12:00. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče.

Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny a předány jiným osobám. Poskytnutí údajů ej dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jejich souhlasem uchovány v databázi uchazečů o zaměstnání vedené u Povodí Ohře, s. p. po dobu max. 6 měsíců pro možné oslovení s nabídkou práce v této lhůtě.