Ředitel správy povodí
O pozici
Pracovní nabídka
Profil ideálního kandidáta:
· VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru Vodní hospodářství a vodní stavby
· prokazatelné zkušenosti na obdobné pracovní pozici
· schopnost řešit problémy, rozhodnout se a vyhodnotit priority, řídit změny
· detailní přehled v oblasti Vodního zákona, všeobecný přehled v oblasti Stavebního zákona, Zákona o ochraně přírody a krajiny, Správního řádu a další související legislativě
· zkušenosti se státní správou a samosprávou
· ekonomické a právní povědomí
· vysoké komunikační dovednosti
· aktivní přístup k sebevzdělávání, vysoké pracovní nasazení, loajalita
Náplň práce:
· řízení činností směřujících k ochraně a rozvoji spravovaného území a majetku, vyhodnocení efektivity záměrů, studií a projektů
· řízení BOZP a PO v podniku
· řízení Plánování v oblasti vod včetně provozního monitoringu a zajišťování účelného využívání zdrojů
· řízení havarijní služby na ochranu vod
· řízení procesu vyjadřování k záměrům dle Stavebního zákona
· spolupráce se státní správou, samosprávou a dalšími subjekty včetně fyzických osob
· odborná podpora ostatních organizačních jednotek podniku včetně závodů při výkonu správy povodí a majetku
· výběr a strategické řízení externích zhotovitelů
· zajištění dodržování platné legislativy včetně norem pro výkon, kvalitu, náklady a bezpečnost
· sledování nových vývojových trendů a jejich implementace do podnikové praxe
· rozvoj podniku, hledání inovací, zlepšování efektivity práce a řízení
· reprezentace při jednáních s externími subjekty a součinnost při řešení specifických požadavků
· řízení přípravy plánu investic, oprav a nákupu strojů a zařízení včetně jejich aktualizace, kontroly a vyhodnocení, kontrolování výdajů a zajišťování účelného využívání zdrojů v rámci svěřeného úseku
· vedení, motivace, hodnocení a kontrola výkonu podřízených zaměstnanců v rámci svěřeného úseku
Nabízíme:
· zajímavou a rozmanitou práci ve stabilním českém podniku s dlouhou tradicí
· mzdu odpovídající Vaší praxi a dovednostem
· služební auto i pro soukromé účely
· příjemné a motivující pracovní prostředí, vstřícný tým spolupracovníků
· širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
Součástí výběrového řízení je zpracování písemné práce na téma „Řízení agendy správy povodí“. Minimální obsah práce:
· zajištění spolupráce se státní správou a samosprávou
· zajištění BOZP a PO v podniku
· kvalita vyjadřování k záměrům dle Stavebního zákona
· kvalita vyjádření z pohledu ochrany zájmů státu a podniku
· zásady práce akreditované laboratoře
· zajištění naplňování poslání Plánování v oblasti vod
· zajištění zpracování návrhů záplavových území a jejich aktivních zón
· možnosti využití dotačních titulů pro akce státního podniku
· využití SW pro efektivní práci úseku správy povodí i ve vazbě na ekonomiku podniku
Maximální rozsah práce je 8 normostran textu.
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis, zpracovanou písemnou práci a motivační dopis nejpozději do 6. 11. 2024 do 12:00. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče.
Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny a předány jiným osobám. Poskytnutí údajů ej dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jejich souhlasem uchovány v databázi uchazečů o zaměstnání vedené u Povodí Ohře, s. p. po dobu max. 6 měsíců pro možné oslovení s nabídkou práce v této lhůtě.