PROJETKOVÝ MANAŽER
O pozici
Pracovní nabídka
Pracovní náplň, aneb od práce PROJEKTOVÉHO MANAŽERA očekáváme
Projektový manažer u nás bude řídit implementaci IT projektů. Bude mít na starost rozplánování celého projektu, stanovení časové i finanční dotace, určení cíle a odhad případných rizik. Tím to ale nekončí. Hlavní náplní práce projektového manažera je koordinace celého projektu ve všech jeho fázích. Rozděluje jednotlivé činnosti, kontroluje kvalitu výstupů a dodržování harmonogramu. Zodpovídá za celkový stav projektů a jeho úspěšné dokončení – dosáhnutí stanoveného cíle. V průběhu projektových prací komunikuje napříč realizačním týmem. Na konci projektu má na starosti reporting, vyhodnocení všech činností a uzavření celého projektu. Důležitá je i reflexe vykonané práce, aby se tým poučil z chyb a docházelo k rozvoji a zlepšení. Co na to říkáte?
K této práci potřebujete, aneb bez čeho se neobejdete
- Organizační a vůdčí schopnosti. Pod tím si představujeme člověka, který si umí zorganizovat svůj čas. Time management, je Vaši součástí. Budete řídit nejen projekty, ale i lidi, musíte umět i efektivně komunikovat, vést projektový tým.
- Psychická odolnost. Budou k Vám přicházet požadavky a ponesete tíhu zodpovědnosti za celý projekt. Občas tedy bude zapotřebí zatnout zuby a nenechat se rozhodit překážkami, které můžou stát v cestě.
- Flexibilita. I když si projekt naplánujete, nikdy nepůjde vše na 100 % podle plánu. Během implementace se najde vždy nějaký zádrhel, na který musíte umět rychle reagovat. Dokážete se držet plánu a být dostatečně flexibilní? Chce to chladnou hlavu, emoce dát stranou a zůstat vždy racionální. Zvládáte vše zpracovat tímto způsobem?
- Znalost projektového řízení. Znalost a zkušenost s řízením projektů v IT je pro Vás velkou výhodou.
- Aktivní přístup k dalšímu vzdělávání a rozvoji dovedností. Bez neustálého vzdělávání a zlepšováni v měkkých dovednostech se neobejdete.
- Znalost anglického jazyka, úroveň B1.
- Řidičský průkaz sk. B.
Za to nabízíme
- Práci, která má smysl a nebudete se při ní nudit
- Příjemnou atmosféru a prostředí stabilní české společnosti, kde se budete cítit dobře
- Firemní kulturu, kde můžete věci měnit
- Individuální přístup – každý jsme jiný
- Odpovídající ohodnocení, 13. mzdu
- Pružnou pracovní dobu a možnost občasného home office
- 5 týdnů dovolené
- 2 dny mimořádného volna (sick day)
- Stravenkový paušál
- Různé formy osobního a profesního rozvoje, koučovací přístup
- Řadu zaměstnaneckých výhod (životní a penzijní připojištění, volnočasovou kartu Edenred, Multisport kartu, zvýhodněné tarify pro volání, firemní akce)
Pokud se cítíte připraveni převzít tuto výzvu a máte odpovídající zkušenosti, zašlete nám váš životopis.