Administrativní asistent*ka
O pozici
Pracovní nabídka
Do týmu pražské pobočky mezinárodní advokátní kanceláře Clifford Chance hledáme kolegu*yni na pozici administrativní*ho asistenta*ky.
Co bude Tvá náplň práce:
Budeš pravá ruka našich právníků. Hlavní část Tvé práce bude příprava a formátování dokumentů, takže s Wordem budeš pracovat na denní bázi. Dále budeš připravovat reporty, pracovat s tabulkami, komunikovat s týmem, ostatními odděleními a s našimi klienty. Budeš připravovat podklady k fakturaci, plánovat schůzky a zajišťovat kompletní servis u služebních cest (hotely, letenky, cestovné…). Také se budeš podílet na přípravě a kompletaci dokumentů pro jejich finální podepisování (skenování, kopírování, tisk, vazba).
Tvoje práce bude rozmanitá a rozhodně ne rutinní. Budeš mít u sebe v týmu další kolegy*ně, na které se můžeš obrátit a pomohou Ti naučit se vše potřebné.
Co je pro náš důležité:
- Aktivní a zodpovědný přístup k práci. Očekáváme od Tebe samostatnost a zodpovědnost, dokončování úkolů včas je pro nás priorita.
- Výbornou znalost českého jazyka a dobrou znalost angličtiny. Máme zahraniční klienty a budeš často pracovat a komunikovat v angličtině.
- S tím souvisí dobré komunikační dovednosti.
- MS Office. Budeš pracovat hlavně ve Wordu, v Excelu Ti stačí základy, občas budeš připravovat prezentace v PowerPointu. Je pro nás důležité, abys uměl*a formátovat dokumenty podle daného vzoru. To Tě samozřejmě rádi naučíme.
- Flexibilita a dobré organizační schopnosti. Práce pro klienty je specifická, proto je dobré umět si dobře zorganizovat svoji práci a být připraven*a se přizpůsobit měnícím se prioritám a požadavkům.
- Přesnost a pečlivost. Tvoje práce často zahrnuje detaily a specifické požadavky.
- Technické schopnosti. Zkušenost s cloudovými úložišti bude Tvojí výhodou a schopnost učit se pracovat s novými systémy a technologiemi Ti usnadní práci.
- Pracovní zkušenost alespoň 6 měsíců na podobné pozici uvítáme.
Co Ti za to nabízíme:
- 5 týdnů dovolené a 5 sickdays.
- Čtvrtletní bonusy navíc ke mzdě.
- Další vzdělávání a osobní rozvoj: Máš možnost se přihlásit na vzdělávací kurzy, nebo se přidat k workshopům, které v kanceláři pořádáme. Také se můžeš realizovat v CSR aktivitách.
- Firemní akce a zábava: Teambuildingy (jezdíme lyžovat do Rakouska nebo na vodu), pořádáme firemní večírky a další akce. V kanceláři máme fotbálek, pingpongový stůl a PlayStation.
- Benefity: 10 000 bodů v Cafeterii, stravenkový paušál, Multisport karta nebo příspěvek na penzijko/životko a mnoho dalšího.
- iPhone a laptop.
Datum nástupu: 1. listopadu 2024 nebo dle dohody.
Pokud Tě pozice zaujala a chceš se dozvědět ještě více, rádi se s Tebou potkáme v naší kanceláři v centru Prahy. Pošli nám svůj životopis a my se Ti ozveme.