Administrativní asistent*ka

Jméno/Firma
Clifford Chance Prague LLP, organizační složka
Pracoviště
Jungmannova 745/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do týmu pražské pobočky mezinárodní advokátní kanceláře Clifford Chance hledáme kolegu*yni na pozici administrativní*ho asistenta*ky.

Co bude Tvá náplň práce:

Budeš pravá ruka našich právníků. Hlavní část Tvé práce bude příprava a formátování dokumentů, takže s Wordem budeš pracovat na denní bázi. Dále budeš připravovat reporty, pracovat s tabulkami, komunikovat s týmem, ostatními odděleními a s našimi klienty. Budeš připravovat podklady k fakturaci, plánovat schůzky a zajišťovat kompletní servis u služebních cest (hotely, letenky, cestovné…). Také se budeš podílet na přípravě a kompletaci dokumentů pro jejich finální podepisování (skenování, kopírování, tisk, vazba).

Tvoje práce bude rozmanitá a rozhodně ne rutinní. Budeš mít u sebe v týmu další kolegy*ně, na které se můžeš obrátit a pomohou Ti naučit se vše potřebné.

Co je pro náš důležité:

  • Aktivní a zodpovědný přístup k práci. Očekáváme od Tebe samostatnost a zodpovědnost, dokončování úkolů včas je pro nás priorita.
  • Výbornou znalost českého jazyka a dobrou znalost angličtiny. Máme zahraniční klienty a budeš často pracovat a komunikovat v angličtině.
  • S tím souvisí dobré komunikační dovednosti.
  • MS Office. Budeš pracovat hlavně ve Wordu, v Excelu Ti stačí základy, občas budeš připravovat prezentace v PowerPointu. Je pro nás důležité, abys uměl*a formátovat dokumenty podle daného vzoru. To Tě samozřejmě rádi naučíme.
  • Flexibilita a dobré organizační schopnosti. Práce pro klienty je specifická, proto je dobré umět si dobře zorganizovat svoji práci a být připraven*a se přizpůsobit měnícím se prioritám a požadavkům.
  • Přesnost a pečlivost. Tvoje práce často zahrnuje detaily a specifické požadavky.
  • Technické schopnosti. Zkušenost s cloudovými úložišti bude Tvojí výhodou a schopnost učit se pracovat s novými systémy a technologiemi Ti usnadní práci.
  • Pracovní zkušenost alespoň 6 měsíců na podobné pozici uvítáme.

Co Ti za to nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené a 5 sickdays.
  • Čtvrtletní bonusy navíc ke mzdě.
  • Další vzdělávání a osobní rozvoj: Máš možnost se přihlásit na vzdělávací kurzy, nebo se přidat k workshopům, které v kanceláři pořádáme. Také se můžeš realizovat v CSR aktivitách.
  • Firemní akce a zábava: Teambuildingy (jezdíme lyžovat do Rakouska nebo na vodu), pořádáme firemní večírky a další akce. V kanceláři máme fotbálek, pingpongový stůl a PlayStation.
  • Benefity: 10 000 bodů v Cafeterii, stravenkový paušál, Multisport karta nebo příspěvek na penzijko/životko a mnoho dalšího.
  • iPhone a laptop.

Datum nástupu: 1. listopadu 2024 nebo dle dohody.

Pokud Tě pozice zaujala a chceš se dozvědět ještě více, rádi se s Tebou potkáme v naší kanceláři v centru Prahy. Pošli nám svůj životopis a my se Ti ozveme.