Projektový koordinátor/ka

Jméno/Firma
Diakonie ČCE – Středisko humanitární a rozvojové spolupráce
Pracoviště
Belgická 642/15, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš se stát součástí pomoci druhým na Ukrajině, v Libanonu, v Kambodži a dalších zemích?

Zajímá tě humanitární a rozvojová pomoc ve světě?

Máš chuť společně s dalšími členy týmu rozvíjet činnost naší organizace v zahraničí?

Hledáme motivovaného šikovného člověka, který by rozvíjel naše aktivity primárně na Ukrajině, ale i v dalších zemích. Na Ukrajině spolupracujeme se třemi dlouhodobými partnery, kteří sídlí v Užhorodu, Kyjevě a Charkově. Do Charkova a jeho okolí směřuje největší část naší pozornosti – podílíme se na humanitární pomoci a další okamžité pomoci konfliktem postižené Ukrajině.

O nás

Jsme jedním ze středisek Diakonie ČCE – velké a stabilní neziskové organizace. Naše středisko poskytuje humanitární pomoc v zahraničí a v České republice. V zahraničí pomáháme při humanitárních krizích (v současnosti především na Ukrajině, v Libanonu, Jordánsku, Myanmaru a Bangladéši), v Kambodži podporujeme rozvoj, ve Vietnamu ochranu práv dětí. Ať už pracujeme kdekoli, naši činnost charakterizuje především budování silných a odolných komunit, které chápeme jako základ zdravé společnosti. V ČR se angažujeme především při povodních nebo dalších mimořádných událostech, podílíme se také na zvyšování připravenosti obcí.

Co vás čeká

  • Administrace projektů a psaní nových grantových žádostí (spolupráce s partnery, s finančním oddělením, sestavování rozpočtů, monitoring projektů, komunikace s donory, reportování, vyúčtování a kontrola finančních dokladů - projektů MZV, ČRA a další).
  • Koordinace a podpora pobočky na Ukrajině.
  • Řízení změn a pravidelná efektivní komunikace s donory, partnerskými organizacemi.
  • Síťování s dalšími humanitárními organizacemi (např. v rámci sítě Act Alliance, místní partnerské organizace) na Ukrajině i v ČR (FORS).
  • Pravidelné služební cesty.
  • Komunikace s ambasádami, aktivně se účastnit pracovních skupin, seminářů, odborných jednání.
  • Aktivní získávání a strategické vyhodnocování informací z MZV, MV, ambasád a zahraničních zdrojů z daných regionů.

Hlavní náplň práce

  • Projektové řízení humanitárních projektů.
  • Rozvíjení projektů a aktivit primárně na Ukrajině.
  • Spolupráce v rámci týmu na aktivitách v dalších zemích.
  • Hledání nových projektových příležitostí.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Min. 2 roky zkušenost na obdobné pozici.
  • Angličtina (min B2).
  • Přímé zkušenosti s psaním a přípravou projektových žádostí (MZV, ČRA, a další), implementací, reportingem a ukončováním projektů, znalost projektového cyklu, zkušenosti s tvorbou projektového rozpočtu.
  • Znalost práce na počítači (MS Office).
  • Spolehlivost, samostatnost, flexibilita, pečlivost a kritické myšlení.
  • Důslednost a analytické myšlení.
  • Efektivní organizaci práce, časovou flexibilitu (občasné nárazové úkoly a výzvy v kombinaci s pracovními cestami).
  • Ochotu cestovat do míst implementace projektů, kulturní citlivost a respekt.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Aktivní znalost dalších jazyků (ruština, ukrajinština,...).
  • Zkušenosti s dalšími donory (ECHO,..).

Co vám můžeme nabídnout

  • Zázemí stabilní neziskové organizace s mezinárodní působností.
  • Podílet se na smysluplné a tvořivé práci reagující na aktuální globálním problémy v malém týmu v kanceláři na Vinohradech.
  • Mobilní telefon, notebook.
  • Prostor pro osobní rozvoj a kreativitu.
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost částečné práce z domova (2 dny).
  • Práci na plný úvazek.
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sickleave.
  • Zajímavé finanční ohodnocení.