IT Support Specialist/Konzultant pro CRM s výbornou znalostí AJ

Jméno/Firma
acantha, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Naším partnerem je společnost, která poskytuje softwarová řešení, konzultace, implementace a technické služby převážně v regionu střední a východní Evropy.

Hledáme pro ni motivovaného a zkušeného IT Support Specialistu, který se připojí k týmu v divizi CRM. Na této pozici budete zodpovědní za poskytování technické podpory externím uživatelům, řešení technických problémů a zajištění hladkého chodu IT systémů. Později se přesunete do role IT Konzultanta.

Náplň práce:

  • Zodpovědnost za poskytování odborné podpory pro zákazníky a partnery využívající CRM řešení
  • Řízení veškeré evidence pro podporu řešení vzniklých problémů a posuzování priorit
  • Komunikace o chybách a problémech s vývojářským týmem a konzultanty společnosti
  • Spolupráce s ostatními členy IT týmu na projektech a úkolech
  • Provádění analýz a pravidelné reportování senior managerovi
  • Vedení dokumentace a záznamů o technické podpoře
  • Příprava na roli konzultanta

Požadujeme:

  • Min. SŠ vzdělání v oboru IT nebo příbuzném oboru
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Zkušenosti s diagnostikou a řešením IT problémů
  • Dobrou uživatelskou znalost MS operačních systémů a MS Office
  • Výborné komunikační a organizační schopnosti
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
  • Příležitost k profesnímu růstu a dalšímu vzdělávání
  • Přátelské a podporující pracovní prostředí
  • Zajímavé platové ohodnocení

Pokud máte zájem o tuto pozici, zašlete nám svůj životopis.

Těšíme se na vaši odpověď!