Marketing and Office Assistant

Jméno/Firma
Accace s.r.o.
Pracoviště
Hvězdova 1716/2b, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Ahoj, jmenuji se Kateřina a v Accace jsem na pozici office manažerky. Mojí náplní práce je zajištění celkového chodu kanceláře, včetně recepce. V současné době hledám nového člena do týmu na pozici Marketing and Office Assistant.

Co tě u nás čeká:

  • pomoc se správou našich sociálních sítí (LinkedIn, Instagram, Facebook),
  • asistence s externími a interními akcemi, příprava prezentací,
  • správa různých interních databází,
  • ad-hoc podpora marketingového týmu,
  • emailová korespondence – v rámci společnosti i s klienty,
  • práce s interním systémem – ukládání smluv, evidence nových kontaktů, zpracování faktur, konverze dokumentů,
  • objednávání zásob, kurýrů, taxi, seminářů,
  • skenování, kopírování, kompletace materiálů, archivace, formátování textů,
  • zpracování přijaté a odchozí pošty,
  • zpracování datových zpráv,
  • přijímání návštěv a komunikace s klienty,
  • vyřizování telefonických hovorů, sjednávání schůzek,
  • příprava ovoce a zeleniny pro zaměstnance,
  • pomocná ruka pro ostatní kolegy, kteří si nevědí rady.

Jak si tě ideálně představujeme:

  • praxe v administrativě či marketingu je vítaná, ale není podmínkou,
  • minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • český či slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
  • znalost Aj minimálně na komunikativní úrovni – budeš komunikovat se zahraničními klienty po telefonu či osobně, jiný jazyk výhodou,
  • znalost obchodní korespondence,
  • příjemné a reprezentativní vystupování,
  • aktivní a komunikativní přístup k práci,
  • samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost,
  • „selský rozum“,
  • znalost MS Office na uživatelské úrovni výhodou (MS Word, MS Excel, MS Outlook).

Za odvedenou práci ti nabízíme:

  • příjemné a moderní pracovní prostředí v mladém kolektivu,
  • motivující platové ohodnocení,
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • příspěvek na stravné,
  • 5 dnů náhradního volna,
  • zdravé občerstvení (bio, vegan),
  • možnost online terapeutických sezení na Terap.io,
  • skupinovou/Individuální výuku AJ,
  • 3 dny školení/rok,
  • mobilní telefon a notebook,
  • příspěvek na Multisport kartu.

Tato pozice je vykonávána na recepci, kde by k tobě byla ještě jedna recepční/office asistentka. Provozní doba recepce je od 8:00 do 17:00, rozložení pracovní doby je na domluvě s kolegyní/kolegou (8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00).

Pokud tě naše nabídka pozice zaujala, neváhej a zašli mi tvůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu. S celým týmem se na tebe těšíme.

Kačka