Marketing and Office Assistant
Accace s.r.o.
Hvězdova 1716/2b, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
8. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Ahoj, jmenuji se Kateřina a v Accace jsem na pozici office manažerky. Mojí náplní práce je zajištění celkového chodu kanceláře, včetně recepce. V současné době hledám nového člena do týmu na pozici Marketing and Office Assistant.
Co tě u nás čeká:
- pomoc se správou našich sociálních sítí (LinkedIn, Instagram, Facebook),
- asistence s externími a interními akcemi, příprava prezentací,
- správa různých interních databází,
- ad-hoc podpora marketingového týmu,
- emailová korespondence – v rámci společnosti i s klienty,
- práce s interním systémem – ukládání smluv, evidence nových kontaktů, zpracování faktur, konverze dokumentů,
- objednávání zásob, kurýrů, taxi, seminářů,
- skenování, kopírování, kompletace materiálů, archivace, formátování textů,
- zpracování přijaté a odchozí pošty,
- zpracování datových zpráv,
- přijímání návštěv a komunikace s klienty,
- vyřizování telefonických hovorů, sjednávání schůzek,
- příprava ovoce a zeleniny pro zaměstnance,
- pomocná ruka pro ostatní kolegy, kteří si nevědí rady.
Jak si tě ideálně představujeme:
- praxe v administrativě či marketingu je vítaná, ale není podmínkou,
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
- český či slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
- znalost Aj minimálně na komunikativní úrovni – budeš komunikovat se zahraničními klienty po telefonu či osobně, jiný jazyk výhodou,
- znalost obchodní korespondence,
- příjemné a reprezentativní vystupování,
- aktivní a komunikativní přístup k práci,
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost,
- „selský rozum“,
- znalost MS Office na uživatelské úrovni výhodou (MS Word, MS Excel, MS Outlook).
Za odvedenou práci ti nabízíme:
- příjemné a moderní pracovní prostředí v mladém kolektivu,
- motivující platové ohodnocení,
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
- příspěvek na stravné,
- 5 dnů náhradního volna,
- zdravé občerstvení (bio, vegan),
- možnost online terapeutických sezení na Terap.io,
- skupinovou/Individuální výuku AJ,
- 3 dny školení/rok,
- mobilní telefon a notebook,
- příspěvek na Multisport kartu.
Tato pozice je vykonávána na recepci, kde by k tobě byla ještě jedna recepční/office asistentka. Provozní doba recepce je od 8:00 do 17:00, rozložení pracovní doby je na domluvě s kolegyní/kolegou (8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00).
Pokud tě naše nabídka pozice zaujala, neváhej a zašli mi tvůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu. S celým týmem se na tebe těšíme.
Kačka