Junior IT/Business Support

Jméno/Firma
Košík.cz s.r.o.
Pracoviště
Evropská 2758/11, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
8. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. Náš růst již brzy překročí 3 miliardy korun čistého obratu a to jsme teprve na začátku naší cesty.

Jsme ale také parta nadšenců do technologií a inovací, která se neustále rozrůstá a zvyšují se také naše byznysové požadavky. Proto nyní spouštíme nové oddělení "Velínu" do kterého hledáme nové kolegy na pozici Junior IT/Business Support.

Co bude náplní tvé práce?

  • Monitorování klíčových obchodních a IT metrik ve všech lokalitách Košíku.
  • Provádění rutinních úkolů, které zabezpečují hladký chod společnosti.
  • Reakce na upozornění a mimořádné události, koordinace řešení problémů s ohledem na zákazníka a provádění potřebné dokumentace.
  • Tvorba a kategorizace tiketů na příslušná oddělení včetně dohlížení na realizaci nápravných opatření.
  • Spolupráce na menších úkolech zaměřených na zvýšení zákaznické spokojenosti a monitorovací služby jako jsou například automatizace, zjednodušení nebo vizualizace procesů.
  • Komunikace a sdílení informací napříč organizací a jejími zeměmi a to e-mailem, v Teams nebo po telefonu.
  • Budeš se s ostatními kolegy se střídat v rámci směnného provozu (ranní a odpolední směny) a držení on call pohotovostí (noční a 1x měsíčně víkend).

Jaké máme požadavky na roli?

  • Minimálně dokončené středoškolské vzdělání.
  • Angličtina na komunikativní úrovni – budeš spolupracovat s našimi kolegy z jiných zemí.
  • Ochota pracovat v směnném provozu (ranní a odpolední směna) a držet on call pohotovosti.
  • Výhodou bude zkušenost v podpůrné pozici například jako koordinátor, operátor helpdesku nebo specialista zákaznického servisu.
  • Výhodou je znalost nástrojů JIRA, Confluence a monitorovacích nebo upozorňovacích nástrojů.
  • Určitě se ti bude hodit samostatnost nebo vyšší odolnost vůči stresu.

Co u tebe hledáme?

Ownership – je základ kultury v Košíku. Hledáme u tebe autentickou odpovědnost za výsledky a svěřený úsek, výstupy tvé práce a jejich reálnou aplikaci. Jsi zároveň pečlivý, svědomitý a každý úkol děláš na maximum.

Umět si poradit – umění v týmu samostatně řešit složité problémy, nezaleknout se a přicházet s chytrými řešeními, mít odvahu dělat věci jinak, nespoléhat, že problém někdo vyřeší za tebe.

Ambici růstu – chceš se dále rozvíjet, stát se špičkou ve svém oboru, růst společně s firmou, ať už kariérně či osobnostně.

Nabízíme

  • možnost vzdělávání a kariérního růstu
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • moderní kanceláře přímo na metru A – Dejvická
  • 5 týdnů dovolené
  • zaměstnanecké benefity (slevy na Košík.cz a u našich partnerů, Multisport kartu, výhodné tarify od O2, odměny za odpracované roky, ZOO karta)
  • možnosti vzdělávání, studium jazyků a osobní rozvoj
  • pružnou pracovní dobu

Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!