HR Administrator
O pozici
Pracovní nabídka
Co Tě bude čekat?????️
Administrativa
Orientace v zákoníku práce je opravdu podstatná, budeš podpora pro naše manažery v pracovně-právních otázkách
Příprava nástupních dokumentů, dodatků k pracovním smlouvám, vedení agendy lékařských prohlídek apod.
Evidence a kontrola docházky.
Příprava podkladů pro mzdy, komunikace s externí mzdovou účetní.
V náročných obdobích pomůžeš HR Adminkám s administrativou pro naše prodejny (smlouvy, dodatky, roční zúčtování daní), budeš komunikovat s Area a Store Manažery a řešit s nimi konce dob určitých a zkušebních dob...
Nábor
Zajištění náborového procesu od A do Z pro naši centrálu a výpomoc s náborem prodejny - na všem důležitém budeš pracovat společně s manažery jednotlivých oddělení
Budeš mít na starost tvorbu inzerátů a jejich vystavování na pracovní portály.
Onboarding
Tady Tě nemine kompletace všech potřebných dokumentů, zajištění vstupních lékařských prohlídek a samotný nástup nováčka - provedeš ho jeho prvním dnem, aby se u nás cítil dobře.
Péče o zaměstnance
Budeš "řešitel", konzultant a poradce našich zaměstnanců.
Budeš spolupracovat s vedením společnosti nejen v ČR, ale také na Slovensku a s mateřskou společností v Srbsku.
Do budoucna chystáme spoustu nových HR projektů (kariérní stránky, onboarding, řízení výkonu, implementace zaměstnaneckých benefitů a spoustu dalších), do kterých Tě rádi zapojíme!
Co u nás budeš potřebovat?????
Schopnost rychle se zadaptovat - měla by Ti vyhovovat rychlost, dynamika a akční prostředí.
Znalost zákoníku práce
Znalost MS Office – zatím se hodně kamarádíme s Excelem :).
Pokud máš zkušenosti s implementací SAPu, bude to velké plus!
Komunikativní znalost angličtiny, protože budeš denně v kontaktu s naší zahraniční centrálou.
Dobrý time-management, když se sejde víc úkolů najednou.