Team Assistant (Retail Real Estate)

Jméno/Firma
MY Park, s. r. o.
Pracoviště
Pobřežní 394/12, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
11. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Realitní a developerská skupina MY Park se zaměřuje na investice do retailových nemovitostí, především do segmentu retail parků a maloobchodních prodejen. MY Park rozvíjí své portfolio desítek nemovitostí v Česku, na Slovensku a připravuje vstup do Polska. Své nemovitostí pronajímá řetězcům typu PENNY market, BILLA, DM Drogerie a další. Správu nemovitostí zajišťuje vlastní zkušený Asset & Property tým.

Nyní bychom rádi v MY Park uvítali nového kolegu/yni, který/á se stane podporou pro své kolegy z Asset & Property Management a Development týmu.


Jaká bude Vaše role?

  • Stanete se podporou Asset & Property a Development Management týmů, kterým budete pomáhat s menšími dílčími úkoly – například při vyhledávání, ověřování a zpracování informací.
  • Budete mít na starost chod kanceláře, recepce a další organizační a administrativní úkoly.
  • Pomůžete například i s přípravou propagačních materiálů, prezentací a jiných marketingových materiálů.
  • Budete pracovat s dokumenty a připravovat podklady pro své kolegy.

Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?

  • Máte předchozí zkušenost na obdobné pozici nebo byste se rád/a rozvíjel/a a získal/a zkušenosti v administrativě.
  • Dokážete pracovat samostatně a zodpovědně.
  • Umíte si stanovit priority a dotáhnout věci do konce.
  • Jste proaktivní a máte dobré organizační dovednosti.
  • Nebojíte se komunikovat v angličtině.
  • Zvládáte pracovat s MS Office nástroji (především Excel, Word, Outlook).
  • Zájem o Real Estate je výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Získáte stabilní práci a zodpovědnost za svou agendu a v případě zájmu se můžete posouvat a rozvíjet i do jiných rolí.
  • Pro osobní i profesní rozvoj je možné využít také jazykovou výuku a jiné vzdělávací kurzy.
  • Pracovat budeš v příjemném kolektivu. V rámci roku pořádáme různé firemní akce a teambuildingy, abychom se navzájem lépe poznali.
  • K dispozici budete mít také 25 dní dovolené a 2 sick days.
  • Pro práci dostanete také laptop a mobilní telefon s vybraným tarifem.
  • Naši kancelář naleznete v centru Prahy (Florenc), kde máme pro kolegy k dispozici i občerstvení a také stravenkovou kartu.