Team Assistant (Retail Real Estate)
MY Park, s. r. o.
Pobřežní 394/12, Praha
Plný
Základní
Angličtina, Čeština
Administrativa
11. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Realitní a developerská skupina MY Park se zaměřuje na investice do retailových nemovitostí, především do segmentu retail parků a maloobchodních prodejen. MY Park rozvíjí své portfolio desítek nemovitostí v Česku, na Slovensku a připravuje vstup do Polska. Své nemovitostí pronajímá řetězcům typu PENNY market, BILLA, DM Drogerie a další. Správu nemovitostí zajišťuje vlastní zkušený Asset & Property tým.
Nyní bychom rádi v MY Park uvítali nového kolegu/yni, který/á se stane podporou pro své kolegy z Asset & Property Management a Development týmu.
Jaká bude Vaše role?
- Stanete se podporou Asset & Property a Development Management týmů, kterým budete pomáhat s menšími dílčími úkoly – například při vyhledávání, ověřování a zpracování informací.
- Budete mít na starost chod kanceláře, recepce a další organizační a administrativní úkoly.
- Pomůžete například i s přípravou propagačních materiálů, prezentací a jiných marketingových materiálů.
- Budete pracovat s dokumenty a připravovat podklady pro své kolegy.
Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?
- Máte předchozí zkušenost na obdobné pozici nebo byste se rád/a rozvíjel/a a získal/a zkušenosti v administrativě.
- Dokážete pracovat samostatně a zodpovědně.
- Umíte si stanovit priority a dotáhnout věci do konce.
- Jste proaktivní a máte dobré organizační dovednosti.
- Nebojíte se komunikovat v angličtině.
- Zvládáte pracovat s MS Office nástroji (především Excel, Word, Outlook).
- Zájem o Real Estate je výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Získáte stabilní práci a zodpovědnost za svou agendu a v případě zájmu se můžete posouvat a rozvíjet i do jiných rolí.
- Pro osobní i profesní rozvoj je možné využít také jazykovou výuku a jiné vzdělávací kurzy.
- Pracovat budeš v příjemném kolektivu. V rámci roku pořádáme různé firemní akce a teambuildingy, abychom se navzájem lépe poznali.
- K dispozici budete mít také 25 dní dovolené a 2 sick days.
- Pro práci dostanete také laptop a mobilní telefon s vybraným tarifem.
- Naši kancelář naleznete v centru Prahy (Florenc), kde máme pro kolegy k dispozici i občerstvení a také stravenkovou kartu.