Rada v Oddělení kontrolním, FÚ, Kolín (210719)

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Kolín
Úvazek
Plný
Vytvořeno
11. 4. 2025

O pozici

Územní pracoviště v Kolíně hledá schopného kolegu/kolegyni na Oddělení kontrolní.

 

Místo výkonu: Kolín

Výkon práce: služební poměr na dobu neurčitou (40 h/týden)

Nástup: od 1. června 2025

 

Co budete dělat?

-          provádět daňovou kontrolu a další kontrolní postupy v oblasti DPH,

-          komunikovat s daňovými subjekty,

-          vyhledávat a analyzovat dokumnety,

-          vést jednání v místě pracoviště i mimo něj.

 

Co požadujeme?

Základní předpoklady stanovené podle § 25 odst. 1 zákona, tj:

a)       jste státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru,

b)      dosáhl jste věku 18 let,

c)       jste plně svéprávný,

d)      jste bezúhonný,

e)      dosáhl jste vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo, tj. střední vzdělání s maturitní zkouškou,

f)        máte potřebnou zdravotní způsobilost,

g)       máte potřebnou znalost českého jazyka, nejste-li státním občanem České republiky.

Co nabízíme?

-          Zařazení do 10. platové třídy, tj. platové rozmezí 32 167 – 44 936 měsíčně včetně zvláštního a osobního příplatku (ten je nenárokovou složkou)

-          pružná služební doba,

-          25 dní dovolené,

-          5 dní indispozičního volna,

-          1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,

-          až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům,

-          příspěvek na stravování,

-          čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spoření, stravování nebo prostřednictvím systému Cafeterie),

-          rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,

-          letní tábor pro děti zaměstnanců,

-          Multisport karta sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám (i pro rodinné příslušníky).

 

Jak probíhá výběr zaměstnanců?

Na služební místo se pořádá výběrové řízení.

Své žádosti včetně strukturovaného profesního životopisu a zašlete (POUZE TĚMITO) následujícími způsoby

-          v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna2100@fs.gov.cz (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem),

-          do datové schránky 6sxny3p,

-          poštou na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro Středočeský kraj, Na Pankráci 1685/17,19, 140 21 Praha 4,

-          nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese;

a to nejpozději do 2. května 2025 (nejzazší datum doručení žádosti na příslušný úřad).

 

Žádosti doručené po stanovené lhůtě a bez potřebných příloh budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a „Výběrové řízení na služební místo č. 210719 – rada v Oddělení kontrolním III“.

Dále Vás příslušný úřad pozve na pohovor, který s Vámi provede stanovená výběrová komise.

 

Povinné přílohy a bližší informace a naleznete na portálu FS (https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni)

-----------> financnisprava.cz> nabídka zaměstnání> aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo

 

V případě dotazů kontaktujte:

Ing. Petr Anton, ředitel Odboru kontrolního

Finanční úřad pro Středočeský kraj

Sekce Územní pracoviště v Kolíně

Politických vězňů 423, 280 02 Kolín

tel.: 321 742 330, e-mail: petr.anton@fs.gov.cz