Specialistka/ta právního oddělení - SKVĚLÝ TÝM + 6 TÝDNŮ VOLNA
Allrisk, a.s.
Komárovská 263/20a, Brno
Plný
Bez maturity
Administrativa
8. 10. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
JSTE AKTIVNÍ, SAMOSTATNÁ/Ý A PEČLIVÁ/Ý?
CHCETE SE DÁLE POSOUVAT?
POJĎME SE SPOLU POTKAT A NAJÍT SPOLEČNOU CESTU.
CO BUDETE MÍT NA STAROSTI?
- celková agenda spojená se smluvními dokumenty s našimi makléři;
- pravidelné obstarávání výpisů z obchodního rejstříku;
- komunikaci s externími společnostmi, makléři a tipaři;
- komunikaci s Českou národní bankou týkající se problematiky registrace vázaných zástupců;
- správu datových schránek společnosti;
- zajišťování ověřování podpisů;
- udržování pozitivních obchodních vztahů;
- v případě potřeby zástup za asistentku členů představenstva a recepční;
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI BYSTE MĚL/A MÍT?
- SŠ/VŠ vzdělání právního nebo ekonomického zaměření;
- praktickou znalost s používáním Wordu a Excelu na vyšší úrovni (formátování dokumentů, základní funkce, tabulky, filtry);
- dobré organizační schopnosti;
- samostatnost, pracovitost a pečlivost;
- zkušenosti na obdobné pozici – výhodou;
- reprezentativní vystupování;
- řidičský průkaz sk. B;
NA CO SE U NÁS V ALLRISKU MŮŽETE TĚŠIT?
- 25 dní placené dovolené a 5 dní zdravotního volna; možnost práce na home office;
- možnost pracovat v neustále se rozvíjející, rostoucí a stabilní společnosti;
- možnost profesního růstu
- výbornou kávu na pracovišti zdarma;
- 2x do roka preventivní péči o zdraví v rámci Dnů zdraví Allrisk;
- firemní vzdělávání (školení, workshopy);
- firemní akce a teambuildingy;
- dárek k narozeninám ‒ voucher v hodnotě 2 000 Kč na naše produkty;
- parkování v blízkosti centrály společnosti n na soukromém parkovišti;
- slevu 50 % na zapůjčení vozidla ‒ od dodávky na stěhování až po rodinný vůz na dovolenou;
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění;
- příspěvek na týmové aktivity.
Pracovní úvazek: plný, HPP
Lokalita: Brno
Požadovaný nástup: ihned
Pracovní doba: od 8:00 do 16:30